برگزاری جلسه ستاد یادواره شهدای روحانی استان بوشهر

ش, 08/14/1390 - 13:36
برگزاری جلسه ستاد یادواره شهدای روحانی استان بوشهر

 به نقل از طلاب نیوز : جلسه هماهنگی یادواره شهدای روحانی استان ساعت 11:00 روز سه شنبه 90/8/10 باحضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده  محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب بوشهر و استاندار محترم در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد .

 

در ابتدا حجه الاسلام و المسلمین حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) ، ضمن خیر مقدم خدمت حضار محترم از حضور اعضاء در جلسه ، تقدیر و تشکر کردند .

سپس آقای جمالی مسئول دبیرخانه ستاد یادواره شهدای روحانی ، گزارشی در خصوص برگزاری یادواره  اعم از زمان برگزاری ، امکانات مورد نیاز دعوت از سخنرانان ویژه و سایر موارد ارائه نمودند .

ایشان یاداور شدند که قبل از برگزاری یادواره و در هفته بسیج گرد همایی طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده  و ایثارگر برگزار خواهد شد .

ایشان در ادامه یاداور شدند ، تقدیر و تجلیل از خانواده شهدای روحانی و سرکشی  از این خانواده های محترم باحضور مسئولین در دستور کار یادواره قرار می گیرد .

در ادامه آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب بوشهر ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی خدمت حضار محترم ، صحبت های خود را در دو بخش ارائه نمودند :

ایشان در خصوص مسائل معرفی ، که دارای اهمیت ویژه ای در یادواره شهدای روحانی است ،  یاداور شدند شهدای روحانی یک فرق جوهری با دیگر یادواره ها دارد و آن این است که شهدای روحانی ، شهدای بصیرت در انقلاب می باشند. شهدای روحانی هم بصیرند و هم بصیرت زا ، هم شهیدند و هم شهید پرور ، هم دلیرند و هم دلیر پرور . ایشان همچنین فرمودند : شهدای روحانی سرچشمه همه شهداء می باشند .

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در بخش دوم صحبت های خود فرمودند : باید از تجربیات یادواره های برگزار شده در گذشته استفاده بهینه و لازم را برد که هیچ گونه کمبودی احساس نشود . و درهمه امور یادواره شهداء از روحانیون و ظرفیت های استانی استفاده شود .  اعم از قاری ، مجری و مداح .

و در پایان جلسه مهندس جهانبخش استاندار محترم در مورد اهمیت برگزاری یادواره شهدای روحانی و نقش و جایگاه روحانیت در جامعه فرمودند : روحانیت در اسلام جایگاه والا و بالنده ایست و همیشه در طول تاریخ مورد اعتماد مردم بوده اند و با شروع دفاع مقدس روحانیت پرچمدار و علمدار صحنه های دفاع مقدس به تبعیت از حضرت ابوالفضل العباس (ع) بودند .

ایشان ضمن تاکید بر برگزاری یادرواره در زمان مناسب ، آمادگی خود و مجموعه ی دستگاهای  اجرایی ، جهت هرچه بهتر برگزار شدن یادواره را اعلام نمودند .
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.