آمریکا باید از ملت ایران عذر‌خواهی کند

ش, 08/14/1390 - 13:22
آمریکا باید از ملت ایران عذر‌خواهی کند

 استاد و مدیر مرکز تربیت مربی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شهرکرد گفت: آمریکا یا باید از ایران و کشورهای اسلامی به خاطر جنایت‌هایش معذرت‌خواهی کند.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرکرد، با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: امام باقر(ع) پنجمین امام ما شیعیان است که در همه جنبه‌های دینی به ویژه در حوزه علم و معرفت، شاگردان و دانشمندان بسیاری را تربیت کرده است.
وی افزود: در دوران امام محمد باقر(ع) مکتب‌های نوظهور و باطل بسیاری ایجاد شدند که مانند زمان امروزی در مقابل دین اسلام ، مذهب‌های متعددی ظهور پیدا کرده‌اند تا بتوانند جلوی رشد و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) را بگیرند.
حجت الاسلام راستگو به یوم‌الله 13 آبان و اهمیتی که این روز برای ما ایرانیان مسلمان دارد، اشاره کرد و گفت: در حالی که قدرت‌های استکباری توطئه‌ها و ترفندهای بسیاری برای شکست اسلام و نظام انقلاب اسلامی به کار می‌گیرند، اما به لطف خدا و رهبری بصیر این انقلاب با عزت به حیات خود ادامه می‎دهد.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز ندای الله‌اکبر در کشورهای اسلامی جهان طنین‌انداز شده و از سوی دیگر این حرکت‌ها به قلب کشورهای اروپایی و امریکا نیز رسوخ کرده و حیات ابرقدرت‌ها را به خطر انداخته است.
حجت الاسلام راستگو تأکید کرد: تا زمانی که قلب ایران برای اسلام و امام زمان(ع) بتپد، هیچ قدرتی نمی‎تواند با این کشور بجنگد و بر آن پیروز شود چراکه این انقلاب برگرفته از آرمان‌ها و ارزش‌های امام حسین(ع) است.
وی در ادامه به سه مناسبت ویژه در کشور اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس، 22 بهمن ماه و یوم‌الله 13 آبان سه مناسبتی است که در آن مردم ایران با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.
حجت الاسلام راستگو خاطرنشان کرد:آمریکا یا باید از ایران و کشورهای اسلامی به خاطر جنایت‌هایش معذرت‌خواهی کند یا به جنایت‌هایش ادامه دهد و زمینه را برای سقوط هرچه زودتر خود فراهم کند.
نمازگزاران نماز جمعه شهرکرد پس از اقامه نماز همچون سایر شهرهای این استان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سالروز مبارزه با استکبار جهانی با سر دادن شعارهایی نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان سردمداران ظلم و ستم در دنیا را فریاد زدند.

 

حمیدرضا توسلی/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.