استکبار جهانی در پی حذف اسلام از نام ایران اسلامی است

چ, 08/11/1390 - 08:45
استکبار جهانی در پی حذف اسلام از نام ایران اسلامی است

پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون ، چهارمحال بختیاری :

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی تلاش‌های کنونی غرب و رژیم صهیونیستی برای زدودن اسلام از نام ایران اسلامی و کمرنگ کردن معنویت و دین در بین مردم است.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی اظهار داشت: آنچه که در تمامی مقاطع انسان‌ها باید به آن عنایت ویژه داشته باشند نور الهی است که خداوند برای هدایت بندگانش به آنها عطا فرموده است.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در قرآن کریم از این نور الهی به عنوان یک ضرورت برای هدایت انسان‌ها نام برده شده است، گفت: خداوند نور الهی را از همراهان مومن معرفی و تأکید می‌کند اگر انسان‌ها در طول دوران زندگی خود نسبت به این نور الهی بی تفاوت و بی‌توجه باشد در تمام امور‌ زندگی با فاجعه‌های بزرگ مواجه خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: خداوند نور الهی را به انسان‌ها عطا فرموده که به برکت آن از حرکات حیوانی دوری و حرکات انسانی را در وجود خود پرورش دهند.
وی خاطرنشان کرد: این نور الهی که سبب هدایت انسان و پرورش حرکات انسانی در وجود انسان می‌شود به کسی عطا می‌شود که جامه تقوا بر تن داشته باشد.
حجت الاسلام نکونام تأکید کرد: اگر انسان‌ها تقوا پیشه کنند خداوند تبارک و تعالی نورانیتی به آنها می‎بخشد که می‌تواند به عالم ملکوت عروج کند.
وی با اشاره به اینکه ظلمت، تقوا را از انسان دور می‌کند، گفت: ظلمت به‌وسیله عدم تقوا به وجود می‌آید و انسان‌ها را از انجام امور بندگی خود در برابر خدای تبارک و تعالی باز می‌دارد.
امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: کسانی که به فکر پست و مقام بوده و کسب درآمد برای این افراد تنها به‌منظور گذران زندگی شخصی است و نسبت به اوضاع جامعه بی تفاوت و بی‌توجه هستند از تقوای الهی دور شده‌ و به امور شیطانی دلبسته‌اند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه طاغوت و تلاش‌های کنونی غرب و رژیم صهیونیستی برای زدودن اسلام در بین مردم ایران است، گفت: مسئولان باید با تعامل، صمیمت و همدلی و با برنامه‌های کارآمد تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.
وی قدردانی از نعمت‌ها را ضروری دانست و افزود: درست استفاده کردن از دارایی‌هایی که خداوند تبارک و تعالی در اختیار انسان قرار داده است و هزینه کردن آنها در راه بندگان خود کامل‌ترین شکرگذاری است.
حجت الاسلام نکونام با تأکید بر ضرورت نهادینه‎شدن فرهنگ قرآنی در بین مسئولان و اقشار مختلف مردم، گفت: در صورت عدم نهادینه شدن فرهنگ قرآن و آموزه‌های الهی در اولویت‌بندی برنامه‌ها خروجی اقدامات مسئولان مطلوب و اثرگذار نخواهد بود.

حمیدرضا توسلی/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.