تا ولایت هست احدی توان تجاوز به ایران را نخواهد داشت

س, 08/10/1390 - 08:25
تا ولایت هست احدی توان تجاوز به ایران را نخواهد داشت

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تا زمانی که ولایت بر جمهوری اسلامی نظارت دارند، احدی توان تجاوز به ایران را نخواهد داشت.
دومین کنگره شهید حسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز عصر امروز در استان البرز گشایش یافت.
در مراسم افتتاحیه این کنگره حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی طی سخنانی به تشریح ولایت‌مداری شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: اگر نبود اعتقاد راسخ شهدا و ایثارگران به رهنمودهای ولایت، به طور قطع دشمنان شرقی و غربی در طول جنگ ایران را به اسارت خود در می‌آوردند.
وی افزود: در این میان شهید حسین فهمیده از جایگاه بسیار والایی برخوردار بوده و حتی امام راحل و عزیزمان از این شهید بزرگوار به عنوان رهبر خویش یاد فرمودند.
این مسئول ادامه داد: شهید فهمیده افتخاری بزرگ برای استان البرز است و ایرانیان به داشتن چنین فرزند غیور و ولایت‌مداری به خود می‌بالند.
هر چه داریم از ولایت است
میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه تمام موفقیت‌های جمهوری اسلامی مرهون ‌ارتباط‌ قوی ملت ایران با ولایت است، گفت: ما هر چه داریم به واسطه حضور ولایت و پیروی ملت ایران از رهبری است و نمود عینی این اعتقاد راسخ را می‌توان در ایثار شهدا و جانبازان مشاهده کرد.
وی تاکید کرد: بنابراین تا زمانی که ولایت بر جمهوری اسلامی نظارت دارند، احدی توان تعرض به ایران را نخواهد داشت.
افتخار دولت خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است
وی در بخش دیگری از سخنان خود با لزوم تبیین آرمان‌های شهیدان والا مقام و امام شهیدان اظهار داشت: ما باید تمام توان خود را صرف حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا کنیم و رمز ادامه موفقیت انقلاب در همین یک نکته خلاصه شده است.
معاون رئیس جمهوری افزود: شهدا و جانبازان سرافراز سپاه اسلام یک پیام کلی به ملت ایران دادند و آنهم ایثار در راه ولایت تا آخرین قطره خون است.
میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم همچون گذشته در جهان سربلند باشیم، باید روحیه بسیجی‌وار همچون شهدا داشته و در راه ولایت حرکت کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی یکی از مهمترین افتخارات دولت‌های نهم و دهم خدمت‌ به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و به این خدمت خود افتخار می‌کنیم.
لازم به توضیح است، در این کنگره که با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد، از پنج جلد کتاب با موضوع شهدای دانش‌آموز رونمایی شد.

نوروزی/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.