به دلايل فني؛

س, 05/04/1390 - 07:38
به دلايل فني؛

سريال «الفاروق عمر» رمضان امسال پخش نمي‌شود

كارگردان سوري پخش سريال «الفاروق عمر» را كه در آن خلفاي اول، دوم و سوم و همچنين امام علي(ع) به تصوير كشيده مي‌شود، به دلايل فني به وقت ديگري موكول كرده است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه الدستور، حاتم علي كارگردان سوري سريال «الفاروق عمر» پخش اين سريال را به بعد از ماه مبارك رمضان موكول كرد.
بنابر اين گزارش ميكس و تدوين اين سريال كه هم‌اكنون در پاريس در حال انجام است، وقت زيادي به خود گرفته است لذا ترجيح كارگردان بر اين بوده است كه پخش سريال «الفاروق عمر» به وقت ديگري موكول شود.
عبدالعزيز مخيون بازيگر نقش ابوطالب در اين سريال در اين باره گفت: اكثر تصاوير اين سريال در دكور بزرگي از مكه مكرمه در مراكش فيلمبرداري شده است.
بنا بر اين گزارش به نظر مي‌رسد سريال «الفاروق عمر» كه در آن خلفاي راشدين به تصوير كشيده شده‌اند به ماه رمضان سال آينده موكول شده باشد.
به گزارش فارس، سريال «الفاروق عمر» كه به زندگي عمر‌بن‌ خطاب، خليفه دوم از خلفاي راشدين مي‌پردازد سال گذشته با همكاري «مؤسسه رسانه‌‌هاي قطر» و «گروه mbc» كليد خورد؛ اين سريال نوشته «وليد سيف» است و در آن خلفاي اول، دوم و سوم و همچنين امام علي(ع) به تصوير كشيده مي‌شود.
شيخ علي عبدالباقي دبيركل مجمع مطالعات اسلامي الازهر سال گذشته درباره اين سريال اعلام كرده بود: بر اساس فتواي الازهر به تصوير كشيدن انبياي عظام، اهل بيت(ع) و عشره مبشره حرام است و اين امر شامل خلفاي راشدين نيز مي‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.