حجاب زنان اروپایی سلاحی علیه حیات سکولاری غرب است

چ, 04/29/1390 - 08:07
حجاب زنان اروپایی سلاحی علیه حیات سکولاری غرب است

یک استاد دانشگاه گفت:حجاب هر زن اروپایی یک سلاح علیه حیات سکولاری غرب محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  به نقل از پایگاه خبری زنان نیوز نفیسه فیاض‌بخش اظهار داشت: حجاب‌‌هراسی در غرب نشان‌دهنده این است که حجاب به معنای لباس و یونیفورم مطرح نیست.
وی با اشاره به اینکه غرب از طریق حجاب، حیات خود را در معرض خطر می‌بیند، عنوان کرد: ترس، وقتی مطرح می‌شود که کشوری حیات خود را در خطر ببیند؛ وقتی که غرب از حجاب می‌هراسد، بدین معناست که حجاب را به منزله اسلحه‌ای می‌داند که به سمتش نشانه رفته و حیات آن را مورد خطر قرار داده است.
* غرب به وضوح شاهد عقب‌نشینی جبهه خود و پیشرفت جبهه اسلام است

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه غرب به حجاب، به عنوان اسلحه‌ای از سوی مسلمانان نگاه می‌کند، گفت:هندی‌ها و زرتشتی‌ها نیز لباس‌های خاصی دارند که سر خود را با آن می‌پوشانند اما وقتی این یونیفورم تحت عنوان لباس اسلامی مشخص شد، برای غرب خطر‌آفرین و نگران‌کننده خواهد بود.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس، حیات کشورهای سکولار متزلزل شده و آنها نظاره‌گر مرگ و نابودی خود هستند؛ حیات بیداری انقلاب اسلامی در کشورهای غربی به حدی افزایش یافته است که غرب به وضوح شاهد عقب‌نشینی جبهه خود و پیشرفت جبهه اسلام است.

 * قرآن به عنوان نماد موج بیداری اسلامی مطرح است

 فیاض‌بخش افزود: در پیشروی جبهه اسلام، تمام مظاهر این دین مبین برای غرب خطرناک محسوب می‌شود، به عنوان مثال قرآن برای غرب خطرناک است چرا که غربی‌ها آن را را به عنوان کتابی هدایت‌بخش و حتی به عنوان کتابی علمی نگاه نمی‌کنند؛ از تورات، انجیل، اوستا و کتاب‌های زرتشت نمی‌هراسند‌ اما نسبت به قرآن اعلام موضع می‌کنند، این امر به دلیل آن است که قرآن به عنوان نماد موج بیداری اسلامی مطرح است.

 وی در خصوص دلیل هراس غرب از اسلام گفت: غرب، به حجاب به عنوان اسلحه‌ای می‌نگرد که حیاتش را نشانه‌ گرفته است و نه تنها حجاب بلکه سایر نمادهای اسلامی را هم، سلاحی علیه خود می‌داند؛ مساجد، قرآن کریم، برگزاری نماز جمعه و هر موضوعی که بیانگر بیداری اسلامی است، برای غرب خطرناک محسوب می‌شود.

 این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: حجاب، در غرب از سایر نمادهای مسلمانان خطرناک‌تر محسوب می‌شود چرا که زنان اروپایی حجاب را وسیله‌ای‌ برای صیانت از خود دیده و حتی غیر‌مسلمانان نیز آن را پسندیده‌اند؛ حجاب در اروپا به عنوان لباسی تأمین‌کننده امنیت و صیانت‌گر از جسم و روح زنان مطرح شده است بنابراین ترس بیشتر غربی‌ها از حجاب طبیعی است.

 وی عنوان کرد: حجاب هر زن اروپایی، سلاحی علیه حیات سکولاری غرب محسوب می‌شود که این موضوع از دیدگاه غرب خطری جدی است که باید با آن مقابله کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.