آيت الله صافي

س, 04/28/1390 - 17:56
آيت الله صافي

  كوتاهي مسئولين از آرمان‌هاي مقدس انقلاب خيانت به اسلام است.
  مسئولين كشور بدانند كه اكثريت قاطع مردم طرفدار دين و پايبند به احكام و اخلاق مي‌باشند و از آنها مي‌خواهند كه محيط را صد در صد ديني و مطابق با اخلاق اسلامي قرار دهند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در دیدار با كاروان عاشقان حضرت امام مهدي‌(عج)كه پياده از شهر مذهبي قم براي عرض تبريك به مناسبت ميلاد با سعادت امام زمان‌(عج) به شهر مقدس مشهد مشرف شده بودند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشتند: آنچه امسال مشهود است، حضور پرشور و باشكوه مردم منتظِر به خصوص جوانان عزيز در برپايي جشن‌هاي ميلاد و عرض ادب و اخلاص آنان به آستان مقدس حضرت مهدي موعود‌(عج) مي‌باشد.

ايشان با اشاره به بيداري و هوشياري جوانان مومن و متعهد در مقابل فتنه‌هاي بيگانگان افزودند: در اين دوره حساس با اينكه دشمنان با استفاده از ابزار و تكنولوژي جديد سعي در القاي انحرافات، شبه‌ها و اسلام‌زدايي دارند و مي‌خواهند جوانان را از مسير صحيح سعادت و اخلاق منحرف نمايند؛ ولي مشاهده مي‌كنيم كه موفق نمي‌شوند اين نور خدايي را خاموش نمايند.

معظم له گفتند: خوشبختانه هر سال علاقه و اشتياق مردم به خصوص نسل جوان به برگزاري باشكوه‌تر مراسم ميلاد حضرت بقية‌الله الاعظم ارواحنا فداه بيشتر مي‌شود و نقشه‌هاي دشمن را نقش بر آب مي‌كنند و اين همان حقيقتي است كه قرآن مي‌فرمايد« قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا»؛ با آمدن حق باطل از بين‌رفتني است.

این مرجع تقليد با ابراز خرسندی از حرکت این افراد در پیاده‌روی به سوی مشهد مقدس، تاکید کردند: اين اظهار علاقه شما و ديگران براي همه و به خصوص مسئولين نظام اسلامي پيام‌ها دارد و پيام اول آن اين است كه ما طرفدار دين و ارزش‌هاي مقدس اسلام مي‌باشيم و با تحمل زحمات فراوان هم حاضر به عقب‌نشيني نيستيم، ما رضايت خاطر انور آقا امام زمان عليه السلام را برهمه چيز مقدم مي‌داريم و اعلام مي‌داريم كه منتظِر واقعي كسي است كه در صدد اصلاح امور باشد و وظيفه‌ي سنگين امر به معروف و نهي از منكر را به بهترين وجه انجام دهد و جهان را براي ظهور آن حضرت آماده نمايد.

ايشان در ادامه بيان داشتند: مسئولين كشور بدانند كه اكثريت قاطع مردم طرفدار دين و پايبند به احكام و اخلاق مي‌باشند و از آنها مي‌خواهند كه محيط را صد در صد ديني و مطابق با اخلاق اسلامي قرار دهند.

حضرت آيت الله صافي حفظ اسلام و انقلاب را وظيفه‌ي سنگين همه دانستند و افزودند: وظيفه همه سنگين است و كساني كه از آرمان مقدس اسلام و انقلاب اسلامي كوتاه بيايند، به اسلام و نظام خيانت كرده‌اند و خدا، پيامبر، امام زمان و شهيدان هرگز آنها را نمي‌بخشند.

ايشان در بخش پایانی سخنان  خود با تاکید بر اهمیت  حجاب و عفاف  بیان کردند: داشتن حجاب براي زن افتخار است و كرامت بزرگي را كه اسلام براي زن قرار داده است فقط با خفظ حجاب و عفاف بدست مي‌آيد.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.