اعزام 20 گروه از جهادگران دانشجو به مناطق محروم استان قزوين

س, 04/28/1390 - 08:51
اعزام 20 گروه از جهادگران دانشجو به مناطق محروم استان قزوين

مدير فرهنگي سازمان بسيج سازندگي استان قزوين از اعزام 20 تيم جهادي دانشجويي به مناطق محروم استان قزوين خبر داد.
مهدي نيكجو در گفت و گو با خبرنگار مركز اطلاع رساني بسيج سازندگي استان قزوين گفت: اين گروه ها همزمان با اتمام امتحانات از 15 تير به مناطق محروم در سراسراستان اعزام شده اند.
وي عرصه هاي فعاليت اين گروه را عمراني، آموزشي و بهداشتي نام برده و افزود: روحانيون بسيجي جهادي نيز جهت انجام نماز جماعت در روستاها و پاسخ به شبهات ديني روستائيان، اين گروه ها را همراهي ميكنند.
مسئول اردوهاي جهادي سازمان بسيج سازندگي استان قزوين ساخت و مرمت مسجد ،مدرسه ، ويزيت رايگان روستائيان، ساخت حسينيه،ساخت كانال كشاورزي،سرويس بهداشتي و حمام ويژه محرومين ، برگزاري كلاس هاي آموزشي و مسابقات فرهنگي ورزشي ويژه كودكان روستاها،برگزاري كلاس هاي تقويتي و جبراني،احكام،قرآن و...را از مهمترين برنامه هاي اين اردوها عنوان نمود.

وي در ادامه افزود: دانشجويان به استعداد 471 نفر برادر و 450 نفر خواهر از دانشگاه هاي بين المللي امام خميني(ره)،پيام نور،علوم پزشكي،آزاد اسلامي ،كار،غيرانتفاعي رجا،پارسيان،شريف،دهخدا،غزالي و مركز فني شهيد بابايي و... به روستاهااعزام مي شوند تا به خدمت رساني به اين روستاهابپردازند.

نيكجو در پايان عمده فعاليت هاي خواهران در اين اردوها را بيشتر در زمينه فعاليت هاي فرهنگي و آموزشي و فعاليت برادران را در بحث عمراني و محروميت زدايي عنوان كرد و افزود: قبل از اجراي اردوها ابتدا تيم هايي به شناسايي و نياز سنجي مناطق محروم مي پردازند و بعد از آن جلسات هماهنگي با مسئولين محلي به عمل مي آيد تا در خلال برگزاري اردوها خدمت رساني با وقفه انجام نگردد و مشكلي پيش نيايد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.