عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس :

ی, 04/19/1390 - 08:53
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس :

دشمن به تحرکاتی که موجب برهم زدن وحدت اصولگرایان باشد امید بسته است

  عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای اصولگرا باید به مصالح توجه داشته باشند و سعی کنند با اهتمام به وحدت و تعامل و با پرداخت کمترین هزینه ها جلوی ضررهای بزرگ را بگیرند.

حجت الاسلام سید یونس موسوی سرچشمه نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کازین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به لزوم وحدت میان طیف های اصولگرا برای حضور در نهمین انتخابات مجلس اظهار داشت: افراد و گروه هایی که نیروهای اصولگرا را به دسته های مختلف تقسیم کنند خودی نیستند و قصدشان از طرح این مسائل عدم دسترسی اصولگرایان به وحدت است.

وی با بیان اینکه آنچه موجب پیروزی اصولگرایان در صحنه های مختلف انتخاباتی شده، حضور تمامی افراد اصولگرا شانه به شانه و قرار گرفتن در یک صف واحد است، بیان کرد: آنچه که امروز دشمن به آن امید بسته است همین صدای تحرکاتی است که برای بر هم زدن وحدت اصولگرایان به گوش می رسد.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی افزود: نیروهای اصولگرا باید به مصالح توجه داشته باشند و سعی کنند با اهتمام به وحدت و تعامل و با پرداخت کمترین هزینه ها جلوی ضررهای بزرگی را که دشمن با احتمال وجود اختلاف در جبهه اصولگرایان طراحی کرده است را بگیرند .

وی ضمن مثبت خواندن اقدامات کمیته اصولگرایی برای دستیابی به وحدت و آراء مشترک گفت: به طور قطع کسانی که برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان در جبهه اصولگرایی دست به اقداماتی می زنند اصولگرا نیستند

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.