بررسي مسابقات بين المللي قرآن كريم در شبكه خبر

ی, 04/12/1390 - 07:53
بررسي مسابقات بين المللي قرآن كريم در شبكه خبر

مسابقات بين المللي قرآن كريم و برگزاري آن از زواياي مختلف در شبكه خبر بررسي مي‌شود.

 شبكه بين المللي خبر در برنامه صبح با خبر روز يكشنبه (مورخ 12تير سال‌جاري) با حضور كارشناسان مختلف به بحث و بررسي پيرامون سه موضوع متفاوت شامل بررسي مسابقات بين المللي قرآن كريم، مهمانان و قاريان خارجي مسابقات قرآن كريم و كار در فرهنگ عامه مي‌پردازد.
در برنامه فردا اشرف خاني معاون فرهنگي و دبير مسابقات جهاني قرآن كريم در رابطه با بحث كمي و كيفي مسابقات قرآن كريم در گذشته و حال و چند تن از قاريان خارجي كه به اين مسابقات دعوت شده‌اند در مورد نقش قرآن كريم در زندگي فردي و اجتماعي آنان و ديدگاهشان نسبت به ايران مخصوصا جايگاه قرآن در ايران اسلامي ارائه نظر و صحبت مي‌كنند.
همچنين خواجيان به عنوان كارشناس در رابطه با موضوع ديگر برنامه "كار در فرهنگ عامه " صحبت و ديدگاه‌هاي خود را در زمينه جايگاه كار در فرهنگ مردم ايران بيان مي‌كنند.
برنامه صبح با خبر كاري از گروه علمي فرهنگي و هنري شبكه خبر است كه هر روز به غير روزهاي جمعه از ساعت 7 الي 9صبح به مدت100دقيقه از شبكه خبر به روي آنتن مي‌رود.
اين برنامه با هدف اطلاع رساني، ارشادي و تربيتي تهيه و پخش مي‌شود و از آيتم‌هاي متنوعي شامل تيتراژ، گزارش‌هاي مستند، گزارش‌هاي مردمي، كارشناسان، وله، بخش‌هاي اطلاع رساني و مرور آخرين اخبار علمي، فرهنگي و هنري ورزشي، سياسي و... از روزنامه‌ها، سايت‌ها و پايگاهاي خبري برخوردار است.
همچنين برنامه صبح با خبر از 4 بخش روزنه، دريچه، پنجره و نگاه تشكيل شده است كه بيشتر در دو بخش روزنه و دريچه با استفاده از مجري كارشناسان به مباحثي در حوزه (هنرهاي تجسمي، طنز، فرهنگ عامه، گردشگري و طبيعت، موسيقي و ادبيات و شعر مي‌پردازد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.