انتشار كتاب داستان «حضرت محمد(ص)» از سرشار، پس از يازده سال

ش, 04/11/1390 - 07:37
انتشار كتاب داستان «حضرت محمد(ص)» از سرشار، پس از يازده سال

 پس از يازده سال از نگارش داستان «حضرت محمد(ص)» توسط محمدرضا سرشار اين كتاب منتشر شد.

سرانجام پس از يازده سال از نگارش و تحويل كتاب داستان «حضرت محمد(ص)» توسط محمدرضا سرشار به انتشارات كيهان، اين كتاب به بازار نشر عرضه شد.
داستان زندگي «حضرت محمد(ص)»، به صورت فشرده، با نثري ساده و روان، سراسر زندگي رسول اكرم را - از هنگام تولد تا ارتحال - ، دربرمي‌گيرد؛ و از سال 1378 براي چاپ، به تصويب انتشارات كيهان رسيده بود اما چندي بعد، اين انتشارات از چاپ اين كتاب و ديگر كتاب‌هاي اين مجموعه - كه تعداد آنها به حدود 30 عنوان مي رسيد - اعلام انصراف كرد. اين در حالي بود كه امتياز چاپ و نشر اين كتاب‌ها، از مؤلفان آنها خريداري شده بود و نويسندگان آنها نمي توانستند اثر خود را براي چاپ به ناشر ديگري نيز واگذار كنند. تا آنكه با تغيير مديريتي كه در انتشاراتي مذكور صورت گرفت، اين آثار مجددا در چرخه چاپ و انتشار اين مؤسسه قرار گرفتند. ويژگي بارز اين مجموعه، برخوداري از تصويرگران حرفه اي و شناخته شده عرصه كودك و نوجوان و چاپ و كاغذ نفيس و زيباست.
اين كتاب كه براي سالهاي آخر دبستان به رشته تحرير درآمده، در 32 صفحه قطع خشتي، همراه با 12 تابلو نقاشي چهاررنگ، كار سيدحميد شريفي، با كاغذ گلاسه، به قيمت 2000 تومان به مخاطبان عرضه شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.