مسلمانان جهان ندای رهبر انقلاب را هر روز کوبنده تر از قبل در مبارزه با استکبار می نشانند

س, 04/07/1390 - 12:26
مسلمانان جهان ندای رهبر انقلاب را هر روز کوبنده تر از قبل در مبارزه با استکبار می نشانند

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) همزمان با سالروز ترور مقام معظم رهبری گفت : مسلمانان جهان ندای رهبر فرزانه انقلاب را هر روز کوبنده تر از قبل در مبارزه با استکبار جهانی می نشانند .
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج استان چهارمحال وبختیاری ، حجت الاسلام کریم سرافراز گفت دشمنان در 6 تیرماه سال 60 فکر نا پاکی را برای مقابله با انقلاب در سر پروراندند و با اقدام ددمنشانه خود می خواستند وجود پر برکت حضرت آیت الله خامنه ای را از مردم بگیرند .
وی ادامه داد : در این حادثه نیز الطاف خفیه الهی به یاری انقلاب و مردم انقلابی ایران شتافت و خداوند وجود پر خیر و برکت امام خامنه ای را برای سکانداری انقلاب بعد از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) حفظ کرد .
نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 سپاه قمر بنی هاشم (ع) افزود : خداوند توطئه های دشمن را خنثی ساخت و دشمنان و بدخواهان نظام در این حادثه میزان خصومت ، عناد و دشمنی خود نسبت به ارکان اصلی انقلاب را به نمایش گذاشتند .
حجت الاسلام سرافراز گفت : پس از ترور هر یک از شخصیت ها و به شهادت رسیدن مظلومانه شهدای هفتم تیر مردم خشم و انزجار خود را نسبت به خود فروختگان منافقین با حضور شان در کوچه و خیابان و حمایت از انقلاب و امام خینی (ره) به نمایش گذاشتند .
پخش نماهنگ وکلیپ از دیگر برنامه های این روز بود .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.