دانشنامه امام موسی کاظم بر روی شبکه جهانی حوزه به روز شد

س, 04/07/1390 - 11:46
دانشنامه امام موسی کاظم بر روی شبکه جهانی حوزه به روز شد

  در آستانه فرارسیدن 25رجب المرجب سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) درختواره دانشنامه این امام همام به همت محققان و پژوهشگران پایگاه اینترنتی حوزه نت به روز رسانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از نورسافت، در دانشنامه مناسبتی امام موسی کاظم (ع) که حاوی 190 مطلب در قالب 10 نمایه اصلی می باشد، مطالب در دسته بندی هایی از جمله؛ گزیده کتاب، چکیده پایان نامه، پرسش و پاسخ در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

در این دانشنامه مطالبی از جمله شناسنامه امام، امامت امام، شهادت امام، فضایل، اخلاق و سیره ی امام، سخنان و رهنمودهای امام، یاران و شاگردان امام کاظم (علیه السلام) به چشم می خورند.

امام در آینه شعر و ادب، امام در آینه کتب و مقالات، امام در اینترنت، پرسش و پاسخ و امام کاظم(علیه السلام) از دیگر مطالبی است که به صورت مقاله در اختیار کاربران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?LanguageID=1&id=77842 مراجعه کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.