موج بیداری در خاور میانه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است

د, 04/06/1390 - 08:07
موج بیداری در خاور میانه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است

به گزارش سازمان بسیج طلاب لرستان : حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان لرستان که در محل پادگان امام حسین (ع) خرم آباد برگزار شد گفت: امروز جنبش و موج بیداری در خاور میانه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است و مردم با آگاهی از اوضاع کنونی ونارضایتی از حکام و حکومت های خود بیدارشده اند.
وی گفت : در این میان آمریکا به شدت به دنبال آن است که این انقلاب های مردمی را به نفع خود نماید و جو را علیه ایران و سوریه ملتهب نماید و می خواهد اوضاع را به نوعی کنترل نماید ولی به لطف خداوند، جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب توطئه های آنان را کنترل و بستر پیروزی را فراهم می نماید.
حجت الاسلام سعیدی در ادامه گفت :بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری و ولی فقیه در برابر بیداری اسلامی نباید ساکت ماند و با هوشیاری و بصیرت آن ها را دنبال نماییم.
وی با اشاره به اینکه روحانیت وظیفه خطیری در طول تاریخ اسلام داشته اند گفت :روحانیت نقش بسیار مهمی در حکومت دینی دارند که ولی فقیه مسئول صیانت از آن می باشد و در عصر ما که عصر غیبت می باشد عصر حاکمیت ولی فقیه ؛پاسداری از مرزها و کیان انقلاب اسلامی بر عهده ولی فقیه است و در طول تاریخ فقهای بزرگ این وظیفه خطیر را بر عهده داشته اند و ضابط پاسداری از اسلام ناب محمدی بوده اند.
وی گفت: فلسفه برخورد ائمه معصومین(ع) با جریانات انحرافی این بوده است که هیچ کس حق عدول از وظایف دینی و پاسداری از دین و بیت المال را ندارد و مصداق واقعی آن امیرالمؤمنین (ع) با استانداران خود بوده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.