كارگاه آموزشي خبر نگاران افتخاري بسيج در سپاه قمر بني هاشم (ع)

ش, 04/04/1390 - 09:35
كارگاه آموزشي خبر نگاران افتخاري بسيج در سپاه قمر بني هاشم (ع)

همزمان با ايام شهادت دكتر مصطفي چمران كارگاه آموزشي خبر نگاران افتخاري بسيج در سپاه قمر بني هاشم (ع) برگزار شد.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال وبختیاری ، در اين روز كه خبر نگاران افتخاري فعال و مسولين روابط عمومي و انتشارات رده هاي تابعه حضور داشتند معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه استان با گرامي داشت ياد و خاطره شهيد چمران گفت‌:شهيد چمران مبارز خستگي ناپذير و فرمانده اي مخلص و دلاور بود كه در طول زندگي پر بركت خود فرماندهان شجاع و خستگي ناپذير را آموزش داد.
سرهنگ پاسدار حميد رضا توسلي به بخشي از خدمات دكتر چمران اشاره كرد و گفت: مديريت او در جنگ موجب كسب افتخارات زيادي براي پيروزي انقلاب اسلامي و شكست دشمن شد.
وي در بخش ديگر از سخنان خود به اهميت جايگاه خبر نگاران در ثبت وقايع تاريخي اشاره كرد و افزود: آنچه امروز به عنوان پيشينه تاريخي نقل گرديده توسط خبر نگاران صورت گرفته است.
معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه قمر بني هاشم (ع) به تشريح نقش پيامبران ،‌ ائمه اطهار (ع) و قهرمان صبر و فداكاري حضرت زينب (س) در اطلاع رساني اشاره كرد و گفت: اولياء خدا با اطلاع رساني خود رسالت هدايت جامعه را بر عهده داشتند .
توسلي ادامه داد : خبر نگاران افتخاري بسيج در استان رسالت خبر رساني خويش را به خوبي انجام دادند كه قابل تقدير است
وي ادامه داد: ‌استكبار جهاني از نام بسيج در حراس است و با تجربياتي كه از لشكر مخلص خدا طي سه دهه پيروزي انقلاب اسلامي دارد توان و قدرت قابله سخت با اين لشكر اللهي را در خود نمي بيند.
توسلي ياد آور شد : دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي توطئه هاي فراواني را طراحي كردند اما با هوشياري ،‌درايت موسس انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري همچنين اطاعت و پيروي احاد مردم بسيجي از ولايت فقيه ، اين توطئه ها با شكست مواجه شد.
معاون روابط عمومي و تبليغات در سپاه قمربني هاشم (ع) گفت: درمقابله با جنگ نرم هوشياي و بصيرت و تبعيت از ولايت فقيه حرف اول را مي زند، و يكي از رسالت خبرنگاران در بصيرت افزايي كه مستلزم تلاش جدي مي باشد.
وي گفت :‌دشمنان امروز با جنگ نرم به ميدان آمده اند ، وظيفه نويسندگان و خبرنگاران و نخبگان اين است كه با اطلاع رساني و افشايي توطئه هاي دشمن ، استكبار جهاني را در اين ميدان هم شكست دهند و خاك ريزهاي جنگ نرم را يكي پس از ديگري به تصرف خود در آورند.
پاسخ گويي به سوالات از ديگر برنامه اين روز بود .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.