نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري :

ش, 04/04/1390 - 09:31
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري :

خون پاک و مطهر شهید بهشتی و یاران وفادارش انقلاب را بیمه کرد
نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري در جمع مردم شهرکرد گفت: خون پاک و مطهر شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران وفادارش انقلاب را بیمه کرد.

به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری،آيت‌الله محمدرضا ناصري با گرامیداشت سالگرد شهادت شهداي هفت تير و به ويژه شهيد مظلوم آیت الله دکتر بهشتي و شهيد این دیار مجتبي استكي، افزود: شهيد بهشتي از جمله بزرگان و عالمان كشور به شمار مي‎رفت كه در بهره‌گيري از قدرت تعقل و توجه داشتن به امر برنامه‌ريزي و نظم بي‌مثال بود.
وی ادامه داد: امام جمعه شهركرد گفت: انقلاب اسلامي ايران مديون مبارزات شهيد بهشتي و يارانش است.
امام جمعه شهرکردبا اشاره به سخنان امام خميني(ره) در رابطه با مقام والاي شهيد بهشتي گفت: آن‌چه بيش از شهادت شهيد بهشتي همگان را ناراحت و متأثر كرد مظلوميت اين شهيد بزرگوار بود.
آیت الله ناصري در ادامه با اشاره به روايتي از امام كاظم(ع) مبني بر اهميت قدرت تعقل و تفكر در زندگي تصريح كرد: هر انساني كه قصد رستگاري و دست‌يابي به خير و سعادت را داشته باشد بايد قبل از هر قول و عملي به آن فكر كند و با قدرت تفكر و تعقل هر كاري را انجام دهد.
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري افزود: هر عمل و كاري كه بدون فكر و انديشه قبلي انجام شود بدون ترديد به سرانجام نمي‎رسد و نتيجه درستي را براي فرد به حاصل نمي‌آورد.
آیت الله ناصري موفقيت و پيروزي امام خميني(ره) را بهره‌گيري وي از قدرت تفكر و تعقل دانست و افزود: هوشمندي و فراست امام خميني(ره) سبب شد تا انقلاب اسلامي ايران پيروز شود و نظام اسلامي از فتنه و توطئه‌هاي دشمنان مصون نگاه داشته شود.
وي اضافه كرد: بعد از امام خميني(ره) نيز زماني كه مقام معظم رهبري هدايت جامعه را برعهده گرفت با درايت و هوشمندي بالا و با بهره‌گيري از قدرت تعقل و تفكر كشور را از گزند آسيب‌ها و ناآرامي‌هاي دشمن حفظ كرد.
امام جمعه شهرکرد همچنين به ترور مقام معظم رهبري در مسجد ابوذر اشاره كرد و افزود: خدا را شكر مي‌كنيم كه وجود مقام معظم رهبري از ما گرفته نشد و ما همچنان از وجود ارزشمند و والاي معظم له بهره‌مند هستيم.
وي ضمن اشاره به روز جهاني مبارزه با مواد مخدر، توليد و پخش اين بلاي خانمان‌سوز را از توطئه‌هاي بزرگ دشمن عنوان كرد و گفت: مواد مخدر آفتي است كه متاسفانه جوانان و نواجوانان زيادي به دام آن گرفتار شده‌اند و مسئولان ذي‎ربط بايد براي پيشگيري از آن راهكارهاي مؤثرتري تدبير كنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.