یادواره شهدای روستای خراجی استان چهارمحال و بختیاری

ش, 04/04/1390 - 09:29
یادواره شهدای روستای خراجی استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مبارزه با نفاق و شهدای 7 تیر یادواره شهدای روستای خراجی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش بسیج طلاب استان چهارمحال و بختیاری، یادواره شهدای روستای خراجی در جوار قبور مطهر شهدا و با حضور مردم ، مسئولین ، بسیجیان و خانواده معظم شهدا پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه موقت شهرکرد با گرامیداشت یاد شهدای 7 تیر گفت: در اسلام انسان دارای ارزش و کرامت می باشد و این ارزش ها است که انسان هایی چون شهدا را در خود پرورش می دهد .
حجت الاسلام دکتر امیر قلی جعفری ادامه داد : یاد و خاطره شهدا همیشه بر تارک هستی می درخشد و وظیفه ما این است که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه ادامه دهنده راه شهدا باشیم .
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ولايت فقيه و انقلاب اسلامي ايران گنجينه گرانبهاي امام راحل است و وظيفه آحاد مردم پاسداري از اين ميراث گرانبهاست و مردم با پيروي از فرامين و منويات مقام معظم رهبري بزرگترين نگهبانان انقلاب اسلامي هستند.
امام جمعه موقت شهرکرد افزود : امام خميني (ره) با طرح اصل ولايت فقيه در قانون اساسي موجب شد كه تمامي نگراني ها براي زمان پس از رحلت ايشان برطرف شود.
وی به قیام و بیداری کشورهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: قيام و خیزش مردم خاورمیانه به برکت خون پاک و مطهر شهدا می باشد که براي استقرار حكومت واقعي اسلام در جهان صورت گرفته است.
دکتر جعفری افزود: بيداري اسلامي در سراسر كشورهاي اسلامي و عربي همان شكوفه هاي انقلاب اسلامي ايران و صدور انقلاب اسلامي است .
وی ضمن تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص نسل جوان اظهار داشت : امروز اگر بخواهیم در برابر دشمنان و استکبار جهانی که با روش جنگ نرم به میدان آمده اند مقابله کنیم باید به خواسته شهدای عزیزمان که همان پیروی از ولایت فقیه است عمل کرده و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم در مقابل این گونه جنگ ها ایستادگی کنیم .
حجت الاسلام جعفری به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت : امروز جنگ سخت و نبرد رو در رو جای خود را به جنگ نرم و امواجی داده که تفکر ، عقیده و اعتقادت دینی و ملی ما را هدف گرفته و جوانان ما باید بسیار هوشیار باشند که در دام توطئه های استکباری نیافتند .
تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، تجلیل از خانواده معظم شهدا ، مداحی و قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه های این مراسم بود .
مردم این روستای در دوران دفاع مقدس 18 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند .

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.