مسؤول مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان:

چ, 12/03/1390 - 07:33
مسؤول مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان:

110 روستای خراسان زیر پوشش طرح بسیج سازندگی معنوی قرار گرفته است

 مسئول مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان گفت: مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان با وجود مشکلات فراوان، سه سال متوالی است که طرح بسیج سازندگی معنوی را برگزار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت‌الاسلام سرور مسؤول مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان، در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مشهد که به همت این مرکز برگزار شد،

گفت: این مسابقات با حضور بیش از 130 نفر در 3 رشته حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

وی در ادامه به فعالیت‌های مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان اشاره کرد و گفت: این مرکز با بیش از 100 رده در استان، 21 شهر و بخش، 100 پایگاه مقاومت و... با وجود مشکلات فراوان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توانسته است فعالیت‌های زیادی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سرور تصریح کرد: این مرکز هم‌اکنون عضو شورای علمی سپاه و هیئت امنای خانه بسیج رضوی است. همچنین راه‌اندازی گروه تحقیقات حوزوی «حکمت» و 150 حلقه صالحین با هدف تربیت مربی برای حلقه‌های صالحین را داشته است.

وی افزود: مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان سه سال متوالی است که طرح بسیج سازندگی معنوی را برگزار کرده است و روستاهای زیر پوشش آن از 18 روستا در سال اول به 110 روستا در سال سوم رسیده است.

مسؤول مرکز بسیج طلاب و روحانیون با اشاره به توصیه امام جمعه مشهد در خصوص سازندگی بیشتر شهرستان مشهد گفت: این مرکز 11 روستای اطراف مشهد را پوشش داده و تحول همه جانبه گردان 109 را در دستور کار خود دارد.

وی در پایان گفت: هماهنگی و همکاری با حوزه علمیه خراسان و دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز از فعالیت‌های مهم این مرکز است. همچنین برگزاری دوره‌های آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج نیز در کارنامه این مرکز وجود دارد./931/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.