آیت الله شبستری:

چ, 12/03/1390 - 10:55
آیت الله شبستری:

اسراف در تبلیغات انتخاباتی نتیجه عکس خواهد داشت

عضو خبرگان رهبری با تشریح وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در جامعه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، تبلیغات اضافی نتیجه عکس میان مردم و جامعه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت‌ الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش توجیهی نامزدهای دوره نهم مجلس شورای اسلامی در تبریز با اشاره به تلاش دشمنان در جهت حضور کم

رنگ مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی بایستی مراقب رفتار، سخنان و نزدیکان خود در ایام تبلیغات باشند تا بهانه دست دشمنان نیفتد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی از ماه ها قبل تحولات انتخاباتی کشور را رصد می کند و درصدد مایوس کردن مردم از انتخابات و نقش مجلس در راس امور هستند، غافل از این که ملت ایران حماسه پرشور 22 بهمن را بار دیگر در 12 اسفند تکرار خواهند کرد.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که باید به شعور مردم احترام گذاشت، خاطرنشان کرد: نامردهای انتخاباتی وعده‌های غیرقابل عمل و غیرعقلایی به مردم ندهند، که در صورت عدم تحقق عامل مهمی در بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی و جایگاه نمایندگی مجلس خواهد بود.

وی با ابراز تاسف از این که در گذشته مواردی از وعده‌های غیر قابل تحقق به مردم دیده شده است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی در جامعه، تبلیغات اضافی موجب نتیجه معکوس در میان مردم و جامعه خواهد شد، نباید در امر تبلیغات انتخاباتی ریخت و پاش های اضافی و اسراف صورت گیرد.

امام جمعه تبریز همچنین خواستار قانون‌گرایی نامزدهای انتخاباتی شد و تصریح کرد: عمل به قانون نیز مورد دیگری است که باید مورد توجه کاندیداها بوده و در جریان تبلیغات توجه به پاکیزه ماندن محیط شهری و رعایت حقوق دیگر کاندیداها ضروری است.

وی انصاف را لازمه تبلیغ صحیح و مورد تائید اسلام دانست و یادآور شد: انتقاد صرف و پر سر و صدا از دولت و عملکرد مسؤولان برای جلب رای مردم کار درستی نبوده و کاندیداها نباید برای خوشایند مردم تنها به انتقاد اکتفا کنند.

آیت الله شبستری در پایان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: کسانی که در انتخابات رد صلاحیت شده اند به معنای آن نیست که در هیچ زمینه ای صلاحیت ندارند، شاید در زمینه های دیگر تاثیر بیشتری در پیشرفت مملکت و خدمتگزاری به مردم خواهند داشت./935/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.