آیت ‌الله نوری همدانی:

چ, 12/03/1390 - 07:23
آیت ‌الله نوری همدانی:

با هدایت های داهیانه رهبری، نظام اسلامی به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است

حضرت آیت الله نوری همدانی، با تجلیل از دستاوردهای مختلف نظام در عرصه های گوناگون، این دستاوردها را حاصل هدایت ها و مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین تلاش دانشمندان و حضور مردم در صحنه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حضرت آیت ‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در دیداری شماری از پاسداران انقلاب اسلامی، فتنه را آمیزه ای از حق و باطل توصیف و با اشاره به

فتنه دو سال قبل در کشور، تاکید کرد: با هدایت های داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگوار انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم این فتنه با شکست مواجه شد.

حضرت آیت ‌الله نوری همدانی در ادامه با بیان اینکه در اسلام تمامی امور باید با فرهنگ و جهان بینی توأم باشد، خاطرنشان کرد: از دیدگاه اسلام سکولاریسم و لیبرالیسم اهمیتی ندارند بلکه تمام امور باید مبتنی با فرهنگ و جهان‌بینی الهی باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به نقش حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: با پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل و همراهی همه جانبه مردم، هیمنه پوشالی استکبار در هم شکست و محرومان و مستضعفان جهان بیدار شدند.

وی بیداری اسلامی را یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: ملت های محروم و مستضعف جهان با الگوگیری از حرکت ملت عزیز ایران در مقابل حکومت های دیکتاتور منطقه بپا خاسته و خوشبختانه دامنه این بیداری از خاورمیانه نیز فراتر رفته است.

حضرت آیت‌ الله نوری همدانی، حاکمیت ولایت فقیه در عصر غیبت را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: برپایه آموزه های دین مبین اسلام در راس جامعه باید نبی، امام معصوم و در عصر غیبت ولی فقیه جامع الشرائط حاکم باشد و هر نوع حکومتی غیر از این، نامشروع و طاغوتی است و خوشبختانه امروز این منصب به وجود شخصیت ارزشمندی همچون حضرت آیت الله خامنه ای که فقیهی با تقوا، عادل، شجاع، زمان شناس و مدیر و مدبر هستند، مزین است و کشور ما نیز به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از تلاش های بی شائبه دانشمندان جوان ایران در دستیابی به فناوری های مختلف به ویژه در عرصه هسته ای، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عرصه را گرامی داشت. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.