حضرت آيت الله علوي گرگاني؛شرکت در انتخابات تکليف است

د, 12/01/1390 - 09:23
حضرت آيت الله علوي گرگاني؛شرکت در انتخابات تکليف است

   حضرت آيت الله علوي گرگاني شرکت در انتخابات را تکليف و وظيفه‌اي همگاني دانسته و تاکيد کردند: ملت بايد نمايندگاني را انتخاب کنند که خادم مردم، انقلاب و اسلام باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  استاد خارج فقه و اصول حوزه علميه قم، در ديدار جمعي از  پرسنل نيروي دريايي سپاه، اظهارداشتند: بشر در عالم دنيا داراي دو حالت است، حالت «اطاعت و فرمانبرداري»  و حالت دوم «تخلف» است.

ايشان با اشاره به آياتي از قرآن،  افزودند: خداي متعال در قرآن کريم  تصريح فرمودند: « انا هديناه السبيل اما شاکرا و اما کفورا» سعادت و خوشبختي براي کساني است که گوش به فرمان الهي مي دهند و راه اطاعت و فرمانبرداري را پيش گرفتند.

معظم له ادامه دادند: فرمان هاي خداي متعال براي سعادت بشريت است؛ چرا که تمام کارهاي خير و نيک بشر را به سعادت مي‌رساند.

حضرت آيت الله علوي  گرگاني خاطرنشان کردند: خوشا بحال کساني  که در اين دنيا  داراي ايمان هستندو برنامه هاي زندگي خود را از نور الهي مي گيرند.

معظم له با بيان اينکه دنيا کاروان سرايي بيش نيست، تاکيد کردند: در اين دنيا بايدطوري زندگي کنيم که عاقبت بخير شويم.

* با جان و دل فرامين رهبري را بپذيريم

معظم‌له با اشاره به مسئله اطاعت و فرمانبرداري، گفتند: در اين دنيا بايد فرمان بردارو مطيع رهبري به عنوان پرچم‌دار اسلام ناب باشيم و دستوراتي که از طرف ايشان صادر مي شود را با جان و دل بپذيريم و به آنها عمل کنيم.

ايشان در ادامه با اشاره به حضور ميليوني مردم در راهپيمايي 22 بهمن، اظهارداشتند: همگان شاهد بودند که ملت بزرگ ايران اسلامي چطور در راهپيمايي 22 بهمن به امر رهبري لبيک گفتند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

استاد برجسته حوزه علميه قم با تاکيد بر اين که در انتخابات آينده امتحان بزرگي در پيش است، خاطرنشان کردند: ملت بزرگ و ولايت مدار ايران اسلامي در انتخابات آينده بار ديگر در صحنه حاضر خواهد شد و با انتخاب افراد صالح و سالم، از اين امتحان سربلند بيرون خواهند آمد.

حضرت آيت الله علوي گرگاني ادامه دادند:  ملت عزيز ايران بايد  افراد صالح  و متدين ، ارزشي و دلسوزرا انتخاب نمايند؛ چرا که نمايندگان مجلس مي‌بايست خادم مردم باشند، و به انقلاب و اسلام خدمت کنند.

* شرکت در انتخابات؛ وظيفه اي همگاني

معظم له در پايان تاکيد کردند: شرکت در انتخابات وظيفه اي است که بردوش همگان نهاده شده است و با يد به تکليف خود عمل نماييم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.