عضو خبرگان رهبري: حضور در انتخابات وجوب شرعي و عقلي دارد

ی, 11/30/1390 - 09:08
عضو خبرگان رهبري: حضور در انتخابات وجوب شرعي و عقلي دارد

  آيت الله صابر جباري تصريح کرد: حضور در انتخابات مجلس هم از جهت عقلي و هم از بعد شرعي واجب است.

عضو مجلس خبرگان رهبري در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تجلي حيات سياسي و اجتماعي ملت ايران، حضور در پاي صندوق هاي راي چه در انتخابات مجلس، رياست جمهوري و يا خبرگان و ... است.

وي همچنين با بيان اين که حضور حداکثري و پرشور مردم در انتخابات، موجب اقتدار و عزت هر چه بيشتر نظام اسلامي مي شود، گفت: در شرايطي که همه قدرت هاي استکباري دنيا مي خواهند به ما

ضربه بزنند و عليه ما موضع گرفته اند، بي شک ما شرعا موظف به حضور همه جانبه در انتخابات مجلس هستيم تا به اين طريق دهان دشمنان ياوه گو را ببنديم.

امام جمعه بهشهر در ادامه با اشاره به لزوم توجه مردم به انتخاب کانديداي اصلاح ابراز داشت: همان طور که ما در رشته ها و حرفه هاي گوناگون به افراد متخصص مراجعه مي کنيم در انتخابات مجلس نيز بايد بکوشيم افراد متعهد و متخصص را انتخاب نماييم.

وي اضافه کرد: مطلوب خداوند متعال، امام زمان(عج) ، شهدا و امام راحل اين است که مردم ما حضوري حداکثري در انتخابات داشته و در اين جشن ملي سهيم باشند.

آيت الله جباري همچنين افزود: بدون ترديد دشمن با حضور حداکثري مي فهمد که نمي تواند جلوي اين مردم و نظام بايستد.

وي در خاتمه خاطرنشان کرد: در شرايطي که همه قدرت هاي شيطاني دنيا چشم ديدن حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات را ندارند ما بايد در مردم ايجاد انگيزه و رغبت کنيم تا شاهد انتخاباتي حماسه آفرين در کشور باشيم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.