آيت الله امامي كاشاني در خطبه هاي نماز جمعه تهران:

ش, 11/29/1390 - 07:18
آيت الله امامي كاشاني در خطبه هاي نماز جمعه تهران:

 دشمن مي خواهد مانع وحدت و حضور يكپارچه مردم در انتخابات شود

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آيت الله امامي كاشاني در خطبه دوم نماز جمعه عبادي و سياسي تهران با اشاره به خطبه هاي رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در نمازي كه

رهبر معظم انقلاب امامت داشتند، كلماتي محكم و راهگشا بيان فرمودند كه در رسانه هاي دنيا بازتاب گسترده اي داشت.

وي به عظمت راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال اشاره كرد و درباره انتخابات ۱۲اسفند گفت: فيض و رحمت الهي زماني جاري مي شود كه تقاضاي آن از سوي مردم صورت گيرد و اين تقاضاي ملت ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن به نمايش درآمد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رسانه ها و خبرگزاري هاي دشمن به خصوص صهيونيست ها، حضور گسترده مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن را به درستي منعكس نكردند و سعي كردند موضوع را به حاشيه ببرند و نخواستند ملت ايران

را مطرح كنند زيرا رگ اصلي هيكل انقلاب اسلامي همين امت بودن و وحدت مردم است و به همين دليل سعي كردند آن را به حاشيه بكشانند.

آيت الله امامي كاشاني ادامه داد: اين عظمت و شور و هيجاني كه در ۲۲ بهمن مشاهده كرديد، سه نكته مهم بر آن نهفته است كه اول دموكراسي است. بيگانگان مي گويند در ايران انتخابات زياد است و حضور گسترده مردم موجب مي شود كه وحدت ملي در ميان آنها افزايش يابد و اين يكي از مزاياي ملت ايران است.

امام جمعه موقت تهران اضافه كرد: نكته دوم اينكه، ملت ايران ارزش هاي انقلاب را مانند ايثار، فداكاري، صفا و صميميت حفظ كرده است و سوم اينكه رهبري ايران بر اساس دين و عقيده حكومت مي كنند بنابراين كار ما به درستي پيش مي رود، به همين جهت سرمايه گذاري دشمن نيز در همين راستا ست.

آيت الله امامي كاشاني به تمركز كشورهاي خارجي بر انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي اشاره و خاطرنشان كرد: دشمنان در اين انتخابات هم سرمايه گذاري كرده اند تا مانع وحدت و حضور يكپارچه مردم در آن شوند.

وي با اشاره به بيانات اميرالمؤمنين در خطبه ۱۲۷ نهج البلاغه خاطرنشان كرد: توجه به ملت و با هم بودن خيلي مهم است. بايد از تفرقه و قر زدن پرهيز كنيد. ملت ايران عليرغم گراني ، خستگي ، حرف ها و سخن ها، متحد و با هم هستند.

خطيب موقت نماز جمعه امروز تهران ادامه داد: نكته ديگر اينكه اين فشارهاي سياسي است. 33 سال است كه آنها ما را از لحاظ سياسي و اقتصادي تحريم كرده اند ولي مقام معظم رهبري بارها تاكيد كرده اند و مسئولان نيز مرتب اين مساله را تكرار مي كنند كه اين تحريم ها ملت ايران را بيدار كرده است و در پايان هم به ضرر خود تحريم كنندگان خواهد شد و همين مساله تحريم نفت هم به ضرر آنها تمام خواهد شد.

آيت الله امامي كاشاني گفت: ملت ايران و بسياري از ملت هاي جهان اسلام پشت صحنه ها را مي بينند و حقايق را مي دانند، دشمنان به دنبال شكستن وحدت و حضور مردم در صحنه هستند. قدرت با جماعت اسلامي است و آن چيزي كه در اين مقطع لازم است، وحدت، اتحاد و توجه به رهبري است . بايد از تفرقه دوري كرد كه در اين صورت ملت ما روز به روز سرافرازتر خواهد بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.