وزير ارشاد:در يک نبرد تمام عيار با دشمن در فضاي مجازي هستيم

ش, 11/29/1390 - 10:44
وزير ارشاد:در يک نبرد تمام عيار با دشمن در فضاي مجازي هستيم

  امروز در فضاي مجازي يک نبرد تمام عيار داريم و هر چه بتوانيم محتواي بيشتري را توليد و در دسترس ديگران قرار دهيم، به سراغ بيگانه نمي روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ، در مراسم اختتاميه جشنواره ملي فرهنگي هنري کوثر پرفروغ که در مجتمع فرهنگي هنري شهيد آويني قم برگزار شد، با اشاره

به توانمندي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد تصريح کرد: دشمن همه توانش را به کار گرفته تا بتواند بر افکار و انديشه‌هاي نوجوانان و جوانان ما تاثير بگذارد.

حسيني ابراز داشت: تاکيد داريم در زمينه محصولات فرهنگي نيروهاي دلسوز و متعهد را فعال و مورد تشويق قرار دهيم تا آثاري را مبتني بر آموزه‌هاي ديني توليد کنند تا در اختيار نسل جوان قرار دهيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، گفت: ممکن است کمبود اعتبارات داشته باشيم اما نيروهاي خوش فکر در کانون‌هاي مساجد وجود دارند و به صورت خودجوش فعاليت‌هايي را سامان مي‌دهند.

حسيني، بر ضرورت توجه به بعد آموزشي جشنواره کوثرپروغ تاکيد و تصريح کرد: دوره‌هاي آموزشي در اين جشنواره‌ها تاثيرگذار است، چهره‌هاي مستعد که در جشنواره شرکت مي‌کنند شناسايي شوند و آموزش‌هاي لازم به آنها ارائه داده شود.

وي در ادامه با اشاره به نامگذاري جشنواره به کوثر پرفروغ اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در خطبه نوراني خود که از توحيد و نبوت و پيامبر سخن گفتند و مردم را مجذوب کرده‌اند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، افزود: حضرت در اين خطبه، فلسفه احکام را تبيين مي‌کنند، از عدالت و امامت سخن مي‌گويند و از خطر ارتجاع بعد از انقلاب سخن به ميان مي‌آوردند.

حسيني، تاکيد کرد: عظمت کلام حضرت بگونه اي است که حتي مخالفان نمي توانند آن را کتمان کنند و چاره اي جز بيان و نقل آن ندارند.

وزير ارشاد بيان داشت: انتظاري که از کانون‌هاي فرهنگي و هنري وجود دارد تربيت نيروهاي مومن و توانمند در عرصه فرهنگ و هنر و جنگ نرم است.

وي با تاکيد بر اينکه اسلام يک مکتبي فراگير و جهاني است و مرزهاي جغرافيايي نمي تواند مانع باشد، ابراز داشت: هر کسي که عدالت خواه و ظلم ستيز باشد اسلام او را جذب مي‌کند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، ادامه داد: اگر ما بتوانيم اسلام را معرفي کنيم، کساني که دنبال گمشده اي مي‌گردند مسلمان مي‌شوند.

وي همچنين با اشاره به جايگاه بانوان در اسلام تصريح کرد: حضرت خديجه(س) در شرايطي که پيامبر مبعوث مي‌شوند جزء اولين ايمان آورندگان است.

حسيني، با بيان اينکه بانوان در جامعه نقش تاثيرگذار دارند، خاطرنشان کرد: فرياد رساي حضرت زهرا(س) در روز عاشورا از زبان حضرت زينب(س) شنيده مي‌شود و اگر پيام رساني حضرت زينب نبود چه بسا آثار عاشورا در کربلا مي‌ماند.

وي در پايان گفت: همانطور که نقش بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس تاثيرگذار بود، امروز هم مي‌توانند نقش سازنده اي را ايفا کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.