آیت الله شبستری:

چ, 11/26/1390 - 07:24
آیت الله شبستری:

حراست از آبرو و دستاورد نظام اسلامی در شیوه تبلیغاتی کاندیداها نادیده گرفته نشود

 امام جمعه تبریز با بیان اینکه ‌انتخابات گویاترین نماد مردم‌سالاری دینی است، گفت: مبادا عده ای برای به دست آوردن چند رأی، دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده بگیرند، این انقلاب به سادگی به پیروزی نرسیده که عده ای با ندانم کاری بخواهند دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر آگاهی متولیان و مجریان برگزاری انتخابات نسبت به توطئه های دشمنان اظهار داشت: شرکت در انتخابات مجلس نهم و انتخاب افراد اصلح و شایسته پیام ولایت مداری ملت ایران را به دشمنان نظام خواهد داد.

وی با بیان اینکه ‌انتخابات گویاترین نماد مردم‌سالاری دینی است، خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه لازمه نتیجه مطلوب از برگزاری انتخاباتی پرشور است، دشمنان به دنبال تکرار حوادث تلخ مجلس ششم در آینده نظام هستند.

آیت الله شبستری در ادامه با تشریح رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت و حضور پرشور مردم در انتخابات آینده گفت: رهبر انقلاب توصیه کردند که هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، اعتبار و ارزش ملت بالاتر می‌رود و امنیت و مصونیت کشور بیشتر و آینده ایران عزیز تأمین و تضمین می‌شود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: رهبر انقلاب تشکیل مجلس صالح، قوی و سالم را در آینده کشور موثر خواندند و تاکید داشتند که چنین مجلسی را فقط حضور پرشور مردم، شکل خواهد داد، بر اساس رهنمودهای داهیانه ولی فقیه بایستی فضای انتخاباتی باید سالم باشد و مردم نیز اگر خود کاندیداها را می‌شناسند بر اساس این تشخیص عمل کنند وگرنه از افراد بصیر و متدین کمک بگیرند.

امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه های مختلف رسانه ای غرب در آستانه انتخابات مجلس تصریح کرد: مبادا عده ای برای به دست آوردن چند رأی، دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده بگیرند، این انقلاب به سادگی به پیروزی نرسیده که عده ای با ندانم کاری بخواهند دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببرند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه چشم امید انقلابیون کشورهای منطقه به ایران و انتخابات آینده دوخته شده است، تصریح کرد: با توجه به گستره بیداری اسلامی در منطقه و نفوذ آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجدان‌های بیدار سایر ملل، باید دقت و اهتمام بیشتری برای برگزاری باشکوه‌تر این انتخابات انجام گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم حضور آگاهانه و توام با بصیرت مردم در عرصه‌های مختلف گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال پشتیبانی و حمایت مطلق خود از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند و تکرار این حرکت ارزشمند در انتخابات آتی، ‌ناکامی دیگری را برای دشمنان اسلام و انقلاب رقم خواهد زد./935/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.