آیت الله کعبی:

س, 11/25/1390 - 07:54
آیت الله کعبی:

حفظ محتوای نظام در گرو تولید فکر و اندیشه است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حراست از انقلاب اسلامی را یک اصل مهم عنوان و با بیان اینکه امروز نظام اسلامی به عنوان الگوی نجات بخش ملت های جهان مطرح شده است، تاکید کرد: حفظ محتوای نظام مقدس اسلامی در گرو تولید فکر و اندیشه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در جمع شماری از پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی قم، به تبیین ویژگی های جامعه نمونه از دیدگاه اسلام پرداخت.

وی ایمان، عمل صالح، برخورداری از امنیت، عدالت و آزادی، عزت، کرامت و اقتدار را از جمله ویژگی های جامعه اسلامی نمونه دانست و بیان داشت: اسلام بر پایه عدالت و حقانیت شکل گرفته تا بر همه اندیشه ها و افکار غلبه پیدا کند.

آیت الله کعبی ماموریت های انقلاب اسلامی را جهانی توصیف و با بیان اینکه امروز انقلاب ما به الگوی نجات بخش ملت های جهان تبدیل شده است، قدرشناسی از دستاوردهای نظام اسلامی را یک اصل مهم عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ محتوای نظام به تولید فکر و اندیشه نیاز دارد، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان نهادی انقلابی، پاسداری از انقلاب را با صیانت از آرمان های امام و شهدا و پیشبرد گفتمان انقلاب صورت داده است.

عضو جامعه مدرسین اضافه کرد: سپاه نهادی ایمانی، ایدئولوژیک، جهادی و سیاسی مبتنی بر اندیشه های امام و رهبری است و باید سعی گردد اسلام بدون تحریف، خرافه و بدعت گذاری و پیرایه و بدون التقاط به نیروهای سپاه عرضه شود.

آیت الله کعبی افزود: یکی از عوامل ریشه ای استحکام نظام در بعد تئوری و عمل، وجود اندیشه اسلام ناب محمدی در بین پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مکتب سازی به منظور تحریف هویت ملت ایران را یکی از تهدیدات دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم دانست و تاکید کرد: اندیشه اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) در ولایت فقیه تبلور می یابد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تهاجم فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تضعیف اعتقادات جامعه به ویژه نسل جوان را جدی توصیف و تصریح کرد: باید این تهدید را جدی گرفته و در مقابل از محتوای نظام و اسلام پاسداری کنیم.

آیت الله کعبی در بخش دیگری از این جلسه به سؤالات حاضران در خصوص مسائل جاری و سیاسی کشور پاسخ داد. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.