آیت الله مکارم شیرازی:

د, 11/24/1390 - 07:17
آیت الله مکارم شیرازی:

راهپیمایی 22 بهمن شکوه و عظمت فوق العاده ای داشت/ مردم همچنان محکم و استوار برای حفظ انقلاب ایستاده اند

 حضرت آیت الله مکارم شیرازی، راهپیمایی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن را دارای شکوه و عظمت فوق العاده دانست و گفت: این حضور ثابت کرد که مردم ما همچنان بعد از گذشت سی و سه سال پای انقلاب و نظام شان ایستاده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه ما به سهم خود از این استقبال و حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله تاریخی 22 بهمن تشکر می کنیم، گفت: در روز گذشته همه الا عده قلیلی به صحنه آمده بودند و راهپیمایی 22 بهمن شکوه و عظمت فوق العاده ای داشت.

وی تصریح کرد: گرچه مخالفان ما در دنیا سعی می کنند اخبار این حضور پرشور منتشر نشود، اما به هر حال انتشار گوشه ای از این حضور نیز کافی است که خودشان بفهمند ملت ایران چه حضوری در صحنه داشتند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفت: خیال پردازان خارج نشین که می گویند مردم از انقلاب اسلامی بریده اند با این حضور ثابت می شود که نظریات شان اشتباه است و بحمدلله بعد از گذشت سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم همچنان محکم و استوار برای حفظ انقلاب و نظام شان ایستاده اند.

این مرجع تقلید با اشاره به ابعاد مختلف حضور مردم در صحنه، گفت: گاهی یکی از این راهپیمایی ها از نظر اسلام کار لشگرکشی های نظامی مفصل را می کند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: تمام کسانی که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند، عندالله اجر و پاداش مجاهدان فی سبیل الله را پیدا کردند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اضافه کرد: امیدواریم این بیداری و هوشیاری را در تمامی مراحل حفظ کنیم و در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان محکم بایستیم. /924/پ201/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.