حجت الاسلام والمسلمين سعيدي:

ی, 11/23/1390 - 07:24
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي:

  مردم با حضور در راهپيمايي همراهي خود با رهبري را نشان دادند
  امام جمعه قم گفت: در حال حاضر با توجه به افزايش تهديدها و تحريم ها عليه نظام جمهوري اسلامي، مردم ايران احساس وظيفه کردند تا با حضور خود همراهي شان را با رهبر معظم انقلاب نشان داده و اين نکته واقعيتي بود که نمي توان آن را کتمان کرد. 

حجت الاسلام و المسلمين سعيدي در حاشيه راهپيمايي 22بهمن مردم قم، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  اظهار داشت: هر کشوري که در دنيا انقلابي در آن صورت مي گيرد، با کمک برخي کشورها همراه مي شود، اما انقلاب اسلامي ايران تنها انقلاب جهان بود که هيچ کشوري از تحقق آن حمايت نکرد.

وي افزود: با تمام فشارهايي که از ابتداي انقلاب اسلامي بر ملت ايران رفت، امت اسلام از اول انقلاب تا کنون هر سال با شکوه تر از قبل در صحنه حضور پيدا مي کنند.

امام جمعه موقت قم، راهپيمايي 22بهمن امسال را با شکوه خواند و در بيان علل آن گفت: در حال حاضر با توجه به افزايش تهديدها و تحريم ها عليه نظام جمهوري اسلامي، مردم ايران احساس وظيفه کردند تا با حضور خود همراهي شان را با رهبر معظم انقلاب نشان داده و اين نکته واقعيتي بود که نمي توان آن را کتمان کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.