معاون اول قوه قضاییه:

ی, 11/23/1390 - 07:18
معاون اول قوه قضاییه:

دستگاه قضا با جریان های فاسد و اخلالگر قاطعانه برخورد خواهد کرد

 معاون اول قوه قضاییه، از عزم جزم این دستگاه برای مقابله و برخورد قاطع با عاملان فساد بانکی اخیر خبر داد و تاکید کرد: ما اجازه نخواهیم داد در گوشه ای از این نظام فساد لانه کند و با هر جریان فاسد و اخلالگر قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضاییه در اجتماع بزرگ راهپیمایان قم در حرم کریمه اهل بیت(ع)، با گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده وفاداری آنان به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب، امام و رهبری دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی الهی و اسلامی بود، خاطرنشان کرد: از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی نفی استکبار و استبداد و نه شرقی و نه غربی بود، انقلاب اسلامی مبتنی بر دین و مردمی بوده است.

حجت الاسلام رییسی پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه ای الهی دانست و با بیان اینکه انقلاب هم جلوه تبری و هم جلوه تولی دارد، تاکید کرد: 22 بهمن روز میثاق ملت با ولایت است و رمز پیروزی های ما در این سال ها تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

وی در ادامه موج بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه امروز ملت های مسلمان جهان هویت خود را بازیافته اند، تاکید کرد: امروز ملت های منطقه از ملت ایران درس گرفته اند و با وجود توطئه دشمنان و طراحی آنان مبنی بر اسلام هراسی و ایران هراسی، امروز تمام نگاه ها به کشور ما دوخته شده است.

حجت الاسلام رییسی با تاکید بر اینکه اراده خدا بر بیداری فطرت ها است، گفت: با وجود تمام تحریم ها و تهدیدات جمهوری اسلامی از نظر اقتدار در بهترین شرایط است.

وی افزود: با هدایت ها و مدیریت های داهیانه و مدبرانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نظام ما تثبیت شد و امروز در عرصه های مختلف به دستاوردها و پیشرفت های بی بدیلی دست یافته است.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به عوامل اقتدار در نظام اسلامی، ابراز داشت: اتصال به خدا، ولایتمداری، مردم متدین، وحدت و انسجام عمومی را از مهم ترین عوامل اقتدار نظام اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه عمود خیمه نظام اسلامی ولایت فقیه است، اعتقاد به ولایت و ولایتمداری را یک اصل مهم دانست و گفت: مسؤولان و دست اندرکاران باید حضور باشکوه مردم را ارج نهند و تمام تلاش شبانه روزی خود را جهت افزایش اعتماد عمومی بکار گیرند.

حجت الاسلام رییسی یکی از عوامل مهم اقتدار را آمادگی برای فداکاری دانست و گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و تک آهنگ بودن است و آن حرکت در مسیر ولایت است.

وی اضافه کرد: هر تلاشی در جهت افزایش اعتماد عمومی در جهت نظام است و هر اقدام و عملی که در جهت مخدوش کردن اعتماد مردم چه آگاهانه و چه نا آگاهانه صورت گیرد، خیانت به مردم و نظام است.

معاون اول قوه قضاییه گفت: آنچه باعث شد ما از بحران ها و فراز و نشیب ها و فتنه به سلامت عبور کنیم، اتحاد و همبستگی مردم بوده است، هر کار و اقدامی که به دشمن القای حاکمیت دوگانه و چندگانه کند در جهت دشمن حرکت شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از آمدن آمریکا و ناتو تولید مواد مخدر در افغانستان چهل برابر شده است، افزود: آمریکا به خاطر این جنایت باید مورد مؤاخذه قرار گیرد.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ملت ایران با حضور پرشور، تکلیف مداری را به نمایش خواهند گذاشت، محور اصلی برای کاندیداها و تمامی آحاد ملت تکلیف مداری است، این مبنای انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رییسی در ادامه گفت: جریانات خودخواه و فاسد از ابتدای انقلاب مانع حرکت ملت بوده اند، اما با اراده پولادین مردم و اقدام به موقع مسؤولان شناسایی و به سزای اعمال شان رسیدند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به فساد اقتصادی بزرگ، عزم دستگاه قضایی را در برخورد با عاملان این پرونده جدی دانست و تاکید کرد: دست اندرکاران این فساد به دست عدالت سپرده شده اند، کیفرخواست پرونده به دادگاه ارسال شده و به زودی دادگاه آن تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم شاهد مجازات عبرت آموز مفسدان اقتصادی اخیر خواهند بود، اظهار داشت: ما اجازه نخواهیم داد در گوشه ای از این نظام فساد لانه کند و با هر جریان فاسد و اخلالگر قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نظام سلطه را رو به افول توصیف کرد و گفت: در هیچ زمانی مثل امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا منفور ملت های جهان نبوده اند و اگر نظرسنجی در این خصوص صورت گیرد این مساله تایید خواهد شد. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.