حضور میلیونی امروز مقدمه‌ مشارکت حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند است

ش, 11/22/1390 - 16:45
حضور میلیونی امروز مقدمه‌ مشارکت حماسی مردم در انتخابات 12 اسفند است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور کم‌نظیر و پرشور مردم در راهپیمایی گفت:‌ حضور حماسی امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مقدمه‌ حضور کم‌نظیرشان در انتخابات 12 اسفند است.

 

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب استثنایی در شکل بروز و ظهورش است. حضور پیوسته مردم و حرکت حول محور ولایت و اسلام ویژگی خاص انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز انقلاب‌های منطقه و حتی حرکتی که در غرب با عنوان مبارزه با نظام سرمایه‌داری آغاز شده، الگو و الهام‌شان را از این مدل انقلاب گرفته‌اند.

نقدی ادامه داد: امروز ملت‌ها نه از مدل‌های انقلاب چریکی سوسیالیستی و نه از مدل‌های جامعه مدنی و آمریکایی و حزبی غربی بلکه از مدل حضور گسترده همه مردم در صحنه برای پیگیری مطالبات‌شان استفاده می‌کنند که 22 بهمن نماد و سمبل این مدل حرکت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن بسیار الهام‌بخش و روحیه دهنده به مردمی که قیام کرده‌اند، است، گفت: دشمن با تبلیغاتش دائما القا می‌کند که مردم ایران خسته‌ شده‌اند و مقابل انقلاب و آرمان‌هایشان قرار گرفته‌اند ولی این حضور پرشکوه مردم همه تبلیغات سوء و برنامه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نقدی تصریح کرد: حضور پرشور و متراکم مردم که از میدان امام حسین تا میدان آزادی متصل بود، نشان داد که انقلاب بزرگتری از انقلاب 57 شروع شده و مردم با آگاهی و شناخت در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه این انقلاب تا برکندن کامل بنیان‌های ستمکاری در دنیا متوقف نخواهد شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سال‌ها غربت و تنهایی خود را پشت سر گذاشته است و امروز رهبر فلسطینی‌ها در جمع ملت ما بود و این نشان می‌دهد که تمام نهضت‌های بزرگ منطقه در کنار هم قرار گرفتند.

نقدی ادامه داد: اگر روزی ابرقدرت‌ها تصور باطلی از تسلط مجدد بر کشورمان و بازگشت‌شان داشتند، امروز دیگر همچین چیزی مطرح نیست. امروز مسئله بود و نبود انقلاب اسلامی نیست بلکه مسئله بود و نبود رژیم آمریکاست. مسئله اصلی و راهبردی آمریکا حفظ خود و جلوگیری از نابودی خودش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حضور حماسی امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن، مقدمه‌ حضور کم‌نظیرشان در انتخابات 12 اسفند است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.