سردار نقدي در جمع مسئولان بسيج دانشجويي سراسر كشور:

چ, 11/19/1390 - 10:57
سردار نقدي در جمع مسئولان بسيج دانشجويي سراسر كشور:

 آمريكايي ها اگر عقل داشتند ارتش خود را منحل مي كردند

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: آمريكا هر جا از قدرت نظامي خود استفاده كرد؛ نتيجه معكوس گرفت و امروز به اين نتيجه رسيده است كه نيروي زميني خود را تعطيل كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي در جمع مسئولان بسيج دانشجويي سراسر كشور، پيروزي ملت ايران در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس كه

با دست هاي خالي در مقابل ابر قدرت هاي جهان به وقوع پيوست را حجتي ابدي براي تسليم ناپذيري و مقاومت عنوان كرد و گفت: زماني كه ملت ما اراده كردند در برابر آمريكا بايستند؛ اقتصاد ما در حد واردات شلنگ و تشت پلاستيكي از رژيم صهيونيستي بود و مردم براي درمان سرما خوردگي هم بايد به پزشكان بنگلادشي، هندي و پاكستاني مراجعه مي كردند و تا پيچ و مهره تسليحات مان وابسته به ارتش آمريكا بود.

وي با ذكر مثالي در خصوص عمق وابستگي صنايع نظامي كشور در دوران قبل از انقلاب به آمريكا افزود: وجود 12 فروند هواپيماي 747 در ايراني كه حتي طي نمودن قطر آن هم بيشتر از 2 ساعت پرواز نياز ندارد؛ هيچ توجيهي نداشت الا اينكه هر روز بايد قطاري از اين هواپيما ها به سوي آمريكا پرواز مي كرد و قطعات مورد نياز تانك ها و هواپيما هاي ارتش ايران را بار مي زد و اگر يك روز اين هواپيماهاي 747 پرواز نمي كردند؛ ادوات جنگي ما از كار مي افتاد.

سردار نقدي در خصوص شرايط سياسي كشور پيش از انقلاب اسلامي اظهار داشت: قبل از انقلاب به لحاظ تاثير گذاري بر تحولات جهاني و منطقه اي اساسا محلي از اعراب نداشتيم و به عنوان تنها هم پيمان مهم رژيم صهيونيستي در منطقه، منفور ملت هاي مسلمان بوديم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين مطلب كه منحني اقتدار جمهوري اسلامي از سال 1357 تا 1390همواره صعودي و در مقابل، آمريكا روز به روز شكننده تر شده است، تاكيد كرد: ملت ما در مقابل آمريكايي قيام كرد كه در اوج اقتدار نظامي و سياسي قرار داشت، جاسوس خانه اش در تهران با يك تلفن دولت را عوض مي كرد و حركت ناوهايش حكومت ها را سرنگون مي ساخت؛ آمريكايي كه در دنيا از محبوبيت و اعتبار برخوردار بود اما امروز آمريكا نه يك دشمن مقتدر كه شكست خورده اي با بدن پر از زخم است.

وي ادامه داد: كساني كه در شرايط اوج گيري اقتدار ملت ايران در همه زمينه هاي علمي، سياسي، نظامي و اقتصادي از سازش مقابل آمريكايي كه در حضيض ذلت است، سخن مي گويند؛ يا نادان و بي خرد هستند يا خائن.

سردار نقدي با تاكيد بر اين مطلب كه مداخله نظامي آمريكا همواره نتيجه معكوس داشته اظهار داشت: نبايد تصور كرد كه جمهوري اسلامي ايران به خاطر ترس از آسيب رسيدن به منافع خود با دخالت نظامي آمريكا در كشورهاي جهان مخالفت مي كند؛ بلكه جمهوري اسلامي بنا به دلايل انساني و مواضع ضد ظلم و جور با دخالت نظامي آمريكا مخالف است و بايد توجه داشت كه نظامي گري آمريكا همواره به نفع جمهوري اسلامي تمام شده است.

وي در همين زمينه افزود: خروجي حضور نظامي آمريكا در لبنان براي حمايت از رژيم صهيونيستي تولد حزب الله بود و نتيجه حمله اين كشور به افغانستان و عراق؛ از بين رفتن دو دشمن خبيث و تشكيل دو دولت دوست و علاقه مند به جمهوري اسلامي است.

وي در خصوص ارتش آمريكا اظهار داشت: آمريكايي ها با توجه به نتايج معكوس بدست آمده از مداخلات نظامي به اين نتيجه رسيده اند كه بايد نيروي زميني ارتش خود را تعطيل كنند و اين در شرايطي است كه كه اگر عاقل بودند؛ بايد كل ارتش خود را منحل مي كردند زيرا كاربرد نيروي نظامي زماني نتيجه بخش است كه مردم تسليم و در خواب غفلت باشند؛ نه امروز كه ملت ها بيدار شده و دراوج آگاهي و هوشياري به سر مي برند.

سردار نقدي همچنين با بيان اين مطلب كه آمريكا هر روز سنگر هاي مهم سياسي جهان را از دست مي دهد اظهار داشت: كساني كه مدعي دموكراسي و حاكميت اكثريت هستند در دنيا توسط ملت خودشان متهم به "يك درصد بودن" شده اند كه اين بزرگترين شكست سياسي براي آمريكا محسوب مي شود زيرا ارزش هاي اساسي ليبرال دمكراسي زير سوال رفته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.