امام جمعه قم:

س, 11/18/1390 - 07:44
امام جمعه قم:

حضور در راهپيمايي 22 بهمن نشانه پايبندي به نظام است
  توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) حضور حداکثري مردم در راهپيمايي 22 بهمن ماه را نشانه پايبندي و تعهد به ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي عنوان کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، در ديدار جمعي از دانشجويان شهرهاي اردکان و شهر کرد، ضمن تشريح جايگاه معنوي حضرت معصومه(س)، با اشاره به در پيش رو بودن نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: بصيرت، رمز انتخاب نماينده اصلح است.

وي با بيان اين که حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن موجب رنجش و عذاب استکبار و هراس آمريکا و اسرائيل است، افزود: با حضور حداکثري مردم در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، بايد به بيگانگان نشان داد، مردم آگاه ايران اسلامي همواره پشتيبان ولايت فقيه هستند و بر آرمان هاي نظام اسلامي و امام راحل پافشاري مي کنند.  

امام جمعه قم با اشاره به اين که امروز انقلاب و نظام اسلامي به برکت خون شهدا و ايثار جانبازان انقلاب و جنگ تحميلي، پايدار و استوارمانده است، خاطرنشان کرد: شرکت پرشور و گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات مجلس، بيانگر تاثير اجتماعي فداکاري و ايثار رزمندگان اسلام است.

*تاکيد بر اهميت شناخت حضرت معصومه(س)

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاکيد بر اهميّت شناخت و معرفت عميق نسبت به حضرت معصومه(س) عنوان کرد: منظور از معرفت به حق و شناخت جايگاه کريمه اهل بيت(س) اين است که  بدانيم ايشان هم در دوره حيات شان و هم پس از رحلت موجب خير و برکت بوده و هستند.

حجت الاسلام والمسلمين سعيدي ادامه دادد: تاسيس حوزه علميه در قم و پرورش شاگرداني مانند حضرت امام خميني(ع) که مکتب و نظام اسلامي را پايه گذاري کرد، و اين که امروز شهر قم خاستگاه انقلاب، پايگاه تشيع و مرکز نشر معارف اهل بيت عليهم السلام است، همه از برکات وجود مضجع شريف حضرت معصومه(س) در قم است.

وي در پايان يادآور شد: زيارت با معرفت حرم مطهرکريمه اهل بيت عليها السلام بهترين عمل براي اصلاح معضلات اخلاقي، رفتاري و باطني است. 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.