سازمان بسیج طلاب و روحانیون فرارسیدن سی و سومین بهار انقلاب را تبریک گفت

ش, 11/15/1390 - 11:54
سازمان بسیج طلاب و روحانیون فرارسیدن سی و سومین بهار انقلاب را تبریک گفت

سازمان بسیج طلاب و روحانیون با صدور بیانیه ای فرارسیدن دهه فجر سالروز انقلاب اسلامی را به همه آزادی خواهان جهان بویژه ملتبزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون در این بیانیه آمده است: اراده محکم و پولادین ملتی با رهبری عالمی وارسته و خدا محور توانست در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح که با پشتوانه همه قدرت های جهانی در برابر خواست مردمی مظلوم و وفادار به اسلام ایستاده بود فائق آید و به همه جهانیان ثابت کرد که با وحدت کلمه در مقابل زورگویی های استکبار می توان مقاومت کرد و ذره ای در اصول و ارزش های اسلام کوتاه نیامد.

 این بیانیه می افزاید امروز که نهال انقلاب با گذشت 32 سال به درخت تنومندی تبدیل شده به خود می بالد که الگوی خوبی برای حرکت های عظیم اسلامی در منطقه و جهان علیه ظلم و استبداد به شمار می آید.

در ادامه این بیانیه با اشاره به تهدیدات و تحریم های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی آمده است این تحریم ها نشانه عدم برنامه ای منسجم علیه انقلاب از طرف دشمنان است که اگر کار آمد می بود در این 32 سال می توانست مسیر انقلاب را منحرف نماید ، اما می بینید در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب این باغبان دلسوز و بصیر و همچنین وحدت ملت ایران روز به روز  شاهد پیشرفت های مختلف در تمامی عرصه ها هستیم.

سازمان بسیج طلاب در این بیانیه با اشاره به انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی آورده است : ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی یکبار دیگر پاسخ تمام تهدیدات ، تحریم ها  و ترور دشمنان را در 12 اسفند خواهند داد و ثابت خواهند کرد که همچنان از انقلاب و آرمانهای بلند امام و شهدا و ولایت دفاع می کنند و جهانیان را در خلق حماسه ای دیگر مبهوت و متحیر خواهند گذاشت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.