سرلشكر صفوي:

ش, 11/15/1390 - 10:44
سرلشكر صفوي:

 بيداري اسلامي موازنه قوا رابه نفع مسلمانان وبه ضررآمريكا و صهيونيستها تغيير خواهد داد

 دستيار و مشاور عالي فرمانده كل قوا گفت: قرن حاضر قرن پيروزي ملتهاي اسلامي براي تشكيل دولت هاي مردمي و اسلامي و قرن شكست آمريكائيها، غربي ها وصهيونسيت ها است. خبرگزاري فارس: بيداري اسلامي موازنه قوا را به نفع مسلمانان و به ضرر آمريكا و صهيونيست ها تغيير خواهد داد

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سردار سرلشكر سيد يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در مراسم اختتاميه جشنواره حديث انتظار كه به همت بنياد مهدي موعود استان البرز و در محل اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان البرز برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامي ايران در شرايطي به وقوع پيوست كه امواج فريبكارانه جريان هاي مادي گرايي و گرايشات اومانيستي برخاسته از تفكرات مدرنيسم، فضاي فكري و اجتماعي جهان را در مسير نامطلوبي قرار داده بود.

وي افزود: درآن شرايط، ظهور انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام (ره) به واسطه تمسك بر شعائر فطري و اعتقادي بشري، نور اميد را در دل آزاديخواهان و عدالت طلبان متبلور ساخت و ايمان و اعتقاد به توانمندي دين و مذهب در رقم زدن بر مناسبات سياسي و اجتماعي را به صحنه معادلات جهاني كشاند.

رئيس هيئت مديره بنياد مهدي موعود (عج) ادامه داد: انقلاب اسلامي ملت بزرگ ايران، انگيزه ساز و ترغيب كننده ملتهايي بود كه از شرايط موجود ناراضي بودند و امروز پس از سي و سه سال از آن پيروزي بزرگ و اثرگذار در مقياس منطقه اي و جهاني، بذرهاي انديشه هاي متعالي امام (ره) و آرمان هاي قرآني و والاي انقلاب اسلامي ايران، در كشورهاي اسلامي جوانه زده و بيداري اسلامي را محقق كرده است.

سرلشكر صفوي افزود: بيداري اسلامي امروز در جهان يك تحول مقطعي، مستقل و محدود به زمان نيست بلكه آن را بايد يك حركت ماندگار و اثر گذار بر معادلات آينده منطقه خاورميانه و شمال آفريقا و جهان دانست كه در صورت مديريت، هوشمندي و راهبري مدبرانه رهبران گروهها و مقاومت مردم كشورهاي اسلامي، موازنه قوا را در مقياس منطقه اي به نفع ملت هاي اسلامي و به ضرر آمريكائيها و رژيم صهيونيستي تغيير خواهد داد.

مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا باشاره به نقش راهبردي معمار كبير انقلاب، در پيروزي انقلاب اسلامي ايران، گفت: حضرت امام (ره) خود به عنوان يك مرجع قابل اعتماد جهان تشيع و جهان اسلام، زيباترين و دلپذيرترين مفاهيم و آموزه ها را كه نياز هميشگي بشراست در جهاني انعكاس دادند كه به بن بست اخلاقي رسيده بود.

وي ادامه داد: از اين روست كه در كمال استيصال و ناباوري كشورهايي كه بر طبل ايجاد نظم نوين جهاني مي كوبيدند، امروز با بيداري اسلامي شكل گرفته، شاهد بالندگي فرهنگ مهدويت هستيم و آرمان هاي انقلاب اسلامي براي دشمنان مثل آمريكائيها و صهيونيست ها همچون شراره هاي سوزناك و براي ملت هاي اسلامي خورشيدي پرفروغ و اميد آفرين براي رسيدن به استقلال و آزادي در قرن حاضر است.

صفوي افزود: انقلاب اسلامي ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره)، ادبيات مهدويت و انتظار را كه به سبب حكمراني حكومت هاي طاغوت و نامشروع مهجور و مغفول واقع شده بود، حياتي دوباره بخشيد و آن را به مثابه مكتبي فاخر، مورد اعتماد و رهايي بخش، در مقياس جهاني همچون انوار و نفحات بهشتي انعكاس داد.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي كل قوا، گفت: امروز بر همگان آشكار شده است كه مسير و راه استقرار حكومت عدالت گستر مهدوي، از سايه سار حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تبعيت از ولي فقيه زمان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)مي گذرد.

صفوي خاطرنشان كرد: امروز چشم همه آزاديخواهان و تشنگان كوثر ناب عدالت و حقيقت، به رهبري معظم انقلاب و نظام اسلامي دوخته شده و مسئوليت حساس و وظيفه برون گراي ما نسبت به تحولات اخير حمايت، تقويت و راهبري بيداري اسلامي در راستاي بسترسازي و زمينه سازي ظهور حضرت وليعصر (عج) و استقرار حكومت عدالت گستر مهدوي درمقياس جهاني است.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران، ثمره و نتيجه رشادت ها و مجاهدت هاي پاكان و صالحان طول تاريخ است، ثمره مجاهدت هاي امامان معصوم(ع) ما و همه انبياي الهي است.

دستيار و مشاور عالي فرمانده كل قوا تصريح كرد: ثمره صحنه عبرت آموز عاشوراست و به راستي كه پروردگار متعال، با تجهيز ما به مكتب تشيع، رهبري حكيم، هوشمند و مقتدر و ملتي عظيم الشأن و با بصيرت، مأموريتي دشوار و عظيم را بر دوش ايران اسلامي نهاده است و آن پرچمداري زمينه سازي مقدمات ظهور حضرت مهدي(عج) است.

سرلشكر صفوي با تشريح شاخصه هاي انقلاب اسلامي ايران، افزود: آن اصل و شاخصي كه كشور ما را در خط مقدم نبرد ايدئولوژيك با غرب قرار مي دهد، باور به مهدويت و انتظار فرج حضرت مهدي (عج) و روحيه عاشورائي و فداكاري در راه اسلام به تبعيت از حضرت حسين ابن علي (ع) و ياران باوفايش مي باشد.

وي گفت: گرايش به اسلام ناب محمدي(ص) به واقع محور اصلي تضاد هژمونيك ميان جمهوري اسلامي ايران و قدرت هايي شيطاني و خبيثي همچون آمريكايي ها و صهيونيست هاست واعتماد و باور به مهدويت و انتظار فرج، آن دستمايه و حقيقتي است كه موجب بالندگي و تقويت گرايشات سياسي اسلام مي شود.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي بزرگ ملت ايران دو ركن "هويت سازي اسلامي و انگيزه آفريني روحيه جهادي و مقاومت" را با ساز و كارهايي در كالبد ملت هاي اسلامي دميده و اكنون آثار اين اركان و صدور انقلاب اسلامي را به روشني در شكل، محتوا و ماهيت حركت هاي حق طلبانه ملت هاي اسلامي را از شمال آفريقا تا خاورميانه و ساير كشورها شاهد هستيم.

صفوي اعتقاد به اسلام و مهدويت و عاشورا را اساس پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران دانست و گفت: اعتقاد به اسلام و مهدويت و عاشورا اساس پيروزي انقلاب اسلامي ملت بزرگ ايران به رهبري حضرت امام و ادامه انقلاب اسلامي ايران، با رهبري حضرت امام خامنه اي است و پيروزي انقلاب اسلامي ايران زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) است.

دستيار و مشاور عالي فرمانده كل قوا خاطرنشان كرد: بيداري اسلامي ملت هاي كشورهاي اسلامي با الهام از مردم ايران، ادامه پيدا خواهد كرد و قرن حاضر قرن پيروزي ملتها ي اسلامي براي تشكيل دولت هاي مردمي و اسلامي و قرن شكست آمريكائيها ،غربي ها وصهيونسيت ها است.

بنا بر اين گزارش، جشنواره حديث انتظار كه از نيمه شعبان امسال فراخوان داد در پنج رشته وبلاگ نويسي، كتابخواني، نمايشنامه نويسي، عكاسي و نثر ادبي برگزار و طي مراسمي از برترين هاي اين جشنواره تقدير به عمل آمد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.