آیت الله طبرسی:

ش, 11/15/1390 - 09:06
آیت الله طبرسی:

معادلات سیاسی خاورمیانه بدون نظر جمهوری اسلامی قابلیت اجرایی ندارد

 آیت الله طبرسی با اشاره به این که نقش تعیین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا و به ویژه کشورهای منطقه سبب عصبانیت نظام سلطه شده است، گفت: امروز معادلات سیاسی در خاورمیانه بدون نظرجمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این دهه را فرصت مناسبی برای تبیین دستاورهای سی و سه ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: مسؤولان وظیفه دارند این خدمات ارزنده را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

وی، انقلاب اسلامی معجزه قرن حاضر دانست و با بیان این که این انقلاب شکوهمند که به رهبری یک مرجع دینی و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، افزود: این انقلاب عظیم سبب یک تحویل عظیم در جهان شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد، خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مانع از تحقق اهداف شوم مستکبران عالم در دنیا شد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که نقش تعیین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا و به ویژه کشورهای منطقه سبب عصبانیت نظام سلطه شده است، گفت: امروز معادلات سیاسی در خاورمیانه بدون نظرجمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی ندارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی در نقشه های شوم خود امروز در پی تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام باید بدانند که ملت ایران با همه وجود از جایگاه ولایت فقیه محافظت خواهند کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را صحنه حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از ماه ها قبل با تبلیغات منفی در پی خدشه دار کردن این انتخابات مهم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران این بار نیز با حضور حماسی و همه جانبه خود توطئه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره گوش به فرمان رهبری نظام هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نخواهند داد کوچک ترین خدشه ای به آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری وارد شود، گفت: دفاع از جایگاه ولایت وحراست از آرمان های شهدا یکی از مهم ترین مسائلی است که ملت ایران همواره بر آن تأکید دارند.

وی همچنین دربخش دیگری از سخنان خود، دنیاگرایی و دنیاپرستی را مهم ترین مشکل امروز بشر دانست و با بیان این که متأسفانه بشر امروز از تقوای الهی فاصبه گرفته است، گفت: متأسفانه راهی که بشر امروز در پیش گرفته است به زوال و نابودی خواهد انجامید.

آیت الله طبرسی با بیان این که مردم باید تلاش کنند تا تقوای الهی را در خود تقویت کنند، گفت: تقوا کلید همه مشکلات و ناهنجاری های بشر امروز است./950/پ201/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.