آیت الله موسوی جزایری:

ش, 11/15/1390 - 09:00
آیت الله موسوی جزایری:

دشمنان داغ خدشه دار شدن حماسه 22 بهمن را تا ابد به خاطر بسپارند

آیت الله موسوی جزایری حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را دشمن شکن دانست و تأکید کرد: مردم غیور ما با عزت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و با حضور مقتدرانه خود در خیابان های سرزمین همیشه جاوید ایران، دشمنان را مأیوس و داغ خدشه در این حماسه جاوید را بر دل آنها تا ابد می گذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان،  در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به اختلاص 3 هزار میلیاردی اخیر، تأکید کرد: کسانی که در تهران با ایجاد شبکه ای سیاه در تلاش برای خدشه در نظام اسلامی بودند مفسد فی الارض بوده باید به اشد مجازات رسند.

استاد برتر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به شایعات موجود در جامعه نسبت به دخیل بودن برخی از مسؤولان در رد صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی مجلس، اظهار داشت: برخی ها بیان می کنند که شورای نگهبان تحت تأثیر برخی از شایعه پراکنی ها و سخنان مسؤولان شده است؛ اما همه باید بدانند که این مسأله به طور کامل دروغ و توطئه ای از سوی دشمنان است که قصد دارند با ایجاد این گونه شبهات در روند برگزاری انتخابات خلل ایجاد کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما نباید تحت تأثیر این گونه شایعات قرار بگیریم؛ چرا که شورای نگهبان به طور کامل مستقل و به دور از این گونه شایعات بی پایه و اساس به کار خود ادامه می‌دهد.

آیت الله موسوی جزایری به اشاره به دوازدهم بهمن ماه سال 57، سالروز بازگشت امام به میهن بیان داشت: بازگشت امام به میهن سبب پیروزی جنود حق بر باطل شده و نتیجه آن در بیست و دوم بهمن ماه همان سال به منصه ظهور رسیده و جهانیان از شکست حکومت 2500 ساله و پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبهوت و متحیر ماندند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: انشاءالله در روز 22 بهمن ماه سال جاری، مردم عزیز و غیور ما در راهپیمایی حضوری گسترده و با شکوه داشته و بار دیگر صلابت و اقتدار خود را به دشمنان قسم خورده نظام نشان می دهند؛ چرا که دشمنان به روشنی نظاره گر این حضور پر شور و با شکوه شما بوده و خواهند بود؛ پس با حضور مقتدرانه خود در خیابان های سرزمین همیشه جاوید ایران، دشمنان را مأیوس و داغ خدشه در این حماسه جاوید را بر دل آنها تا ابد گذارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم همه قومیت های خوزستان با حضور گسترده و فعال خود در انتخابات از عزت و استقلال خود دفاع کرده و با شرکت در این انتخابات همچون سایر عرصه های عمومی دیگر چشم دشمنان را کور کنند.

وی انتخابات را نعمت خداوند و مظهر آزادی ملت ایران دانست و بیان داشت: ما باید از این مسأله پاسداری کرده و با شرکت در این انتخابات و رأی دادن به فرد مورد نظر خود کمر دشمنان را خورد کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شرکت در انتخابات یک امر مسلم و بدیهی است؛ اما تکلیف شرعی این است که به افراد اصلح و برتر یعنی همان هایی که تقوای الهی را در پیش گرفته و مطیع اوامر رهبری هستند، رأی دهیم.

گفتنی است، آیت الله موسوی جزایری در خطبه نخست نماز جمعه این هفته، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار داشت: اگر خواستار رعایت تقوای الهی هستید باید به ریسمان الهی چنگ زده و با یکدیگر متحد باشید؛ چرا که سفارش قرآن این است که وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ./9465/پ201/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.