جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد

د, 11/10/1390 - 20:01
جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد

اعزام 4 میلیون نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال آینده

پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون : جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم 4میلیون نفر را در سال آینده در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کنیم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون از قم، سردار علی فضلی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه‌ای نسبت به مناطق جنگی و بازدید کاروان‌های راهیان نور از این مناطق دارند، اظهار داشت: در سال‌های اخیر که هجمه ‌فرهنگی تبدیل به ناتوی فرهنگی و حتی براندازی فرهنگی شد، دشمن زمانی‌که دید نمی‌تواند از این طریق راه به جایی ببرد جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت.

وی با بیان اینکه فتنه 88 فرصتی را برای ما ایجاد کرد تا توجهمان نسبت به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی بیشتر کنیم، بیان داشت: تا قبل از سال 87 میانگین اعزام به مناطق جنگی 400 هزار نفر در سال بوده است که در سال 87 به یک میلیون و 400 هزار نفر افزایش یافت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این اعزام‌ها در سال 88 و 89 به یک میلیون و 800 هزار نفر و در سال 90 نیز به بیش از دو میلیون و 900 هزار نفر افزایش یافته است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است امیدواریم بتوانیم بیش از چهار میلیون نفر را در سال آینده به مناطق جنگی اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 20 هزار طلبه کاروان‌های راهیان نور را همراهی کردند، بیان داشت: در سال جاری بیش از 700 هزار دانش‌آموز و فرهنگی و همچنین بیش از 175 هزار دانشجو در قالب کاروان‌ راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

فضلی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 350 هزار دانش‌آموز در قالب طرح آمادگی دفاعی به مناطق جنگی اعزام شدند، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است بیش از یک میلیون دانش‌آموز در قالب این طرح اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: ما برای دانش‌آموزان در این دوره برنامه‌های متنوعی اجرا خواهیم کرد که هر شب یک رزمایش و نحوه شهادت یکی از شهدای جنگ تحمیلی از قبیل شهید فهمیده و شهید بهنام محمدی برای دانش‌آموزان به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.