آيت الله العظمي مکارم

د, 11/10/1390 - 19:55
آيت الله العظمي مکارم

  شهادت احمدي روشن سندي براي حقانيت نظام اسلامي است
  حضرت آيت الله مکارم شيرازي امروز در ديدار با خانواده شهيد احمدي روشن با اشاره به مقام شهدا در قرآن کريم گفتند : خداوند در قرآن کريم به پيامبرش خطاب مي‌کند گمان نکنيد که شهيدان مرده اند بلکه آنها زندگانند، و در جوار رحمت الهي هستند و رزق و روزي دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب و روحانیون ايشان در اين ديدار با اشاره به مقام والاي شهيد در جوار قرب الهي افزودند: مقام شهيد مقام قرب خداست و شهدا از عالم ديگر به بازماندگانشان پيام مي‌فرستند که هيچ ترس و ابايي نداشته باشيد و نگران ما نباشيد، اين بهترين تسلي خاطر بازماندگان است.

معظم له در ادامه با توصيه به خانواده احمدي روشن خاطرنشان کردند: شما ظاهرا چيزي از دست داده‌ايد ولي در واقع چيزي از دست نداده‌ايد، شما ذخيره اي براي روز قيامت خود فرستاده‌ايد.

حضرت آيت الله مکارم شيرازي به خدمات شهيدان در زندگي و پس از شهادتشان اشاره کرده و افزودند: بعضي‌ها با رفتنشان از دنيا خدمتي مي‌کنند که بيش از آن خدمتي است که در حال حياتشان کرده اند.

ايشان بيان داشتند: اگر يک دانشمند که نقش مؤثر عليه دشمنان اسلام داشته به مقام شهادت برسد، مقام و ارزش برتر و والايي دارد.

حضرت آيت الله مکارم شيرازي به بازتاب شهادت احمدي روشن در دنيا اشاره کرده واظهار داشتند: شهادت ايشان چنان موجي در دنيا ايجاد کرد که همه عقلاي دنيا، اين عمل را تقبيح کردند.

اين مرجع تقليدافزودند: شهادت ايشان به نفع اسلام و جمهوري اسلامي و سندي براي حقانيت نظام جمهوري اسلامي شد و باطل بودن دشمنان اسلام را ثابت کرد.

معظم له در ادامه با اشاره به درج خبري مبني بر تغيير رشته صدها نفر از دانشجويان دانشگاه‌هاي کشور به رشته انرژي اتمي گفتند: شهادت يک نفر سبب شد افراد زيادي دنبال برنامه و اهداف او بروند که اين قيمت بالايي دارد.

حضرت آيت الله مکارم شيرازي به اهتمام و توجه خاص رهبر انقلاب نسبت به شهادت احمدي روشن اشاره کرده و افزودند: ايشان عنايت فوق العاده اي به خرج دادند که نشان مي‌دهد ايشان ارزش آن را بيش از ديگران احساس مي‌کنند.

ايشان در پايان اين ديدار ضمن تسليت مجدد به خانوادة ايشان افزودند: فقدان اين شهيد واقعاً سخت است و بايد به شما تسليت گفت ولي نتايج و آثار بسيار مهمي که شهادت ايشان داشته باعث خوشحالي و تسلي مي‌شود و اميدوارم با صبر و شکيبايي که داريد خداوند اجر فراواني به شما عنايت فرمايد

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.