آیت الله نوری همدانی:

د, 11/03/1390 - 10:56
آیت الله نوری همدانی:

جامعه المصطفی العالمیه تمام ابعاد اسلام را به مردم دنیا عرضه کند

حضرت آیت الله نوری همدانی، خواستار توسعه و گسترش کارهای علمی و فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه در کشورهای مختلف جهان شد و تاکید کرد: این نهاد علمی بین المللی می تواند با برنامه ریزی مناسب تفکر و فرهنگ انقلاب اسلامی را در کشورهای مختلف جهان گسترش دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار حجت الاسلام والمسلمین اعرافی رییس جامعه المصطفی العالمیه، کار این نهاد علمی بین المللی را بسیار مهم و مؤثر عنوان کرد.

این مرجع تقلید خطاب به مسؤولان جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه کار شما بسیار تاثیرگذار و مهم است، توصیه هایی به آنان ارائه کرد و گفت: با توجه به اقبال مردم جهان به سوی اسلام، گسترش فعالیت شما می تواند آثار و تبعات بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: افزون بر کارهای علمی و فرهنگی که جامعه المصطفی در کشورهایی مختلفی که نمایندگی دارد و انجام می دهد، می بایست تمام ابعاد اسلام را به مردم عرضه کند.

وی اظهار داشت: سعی کنید ابعاد سیاسی و اجتماعی دین مبین اسلام در عرصه های مختلف از جمله ظلم ستیزی، عدالت و مقابله با ظالمان و مستبکران را به خوبی تبیین کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: با توجه به ابزار و امکاناتی که جامعه المصطفی العالمیه در اختیار دارد می تواند با برنامه ریزی مناسب نمونه ای از انقلاب اسلامی ایران را به مردم جهان معرفی و صادر کند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، خواستار توسعه و گسترش کارهای علمی و فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه در کشورهای مختلف جهان شد و تاکید کرد: شما می تواند با برنامه ریزی مناسب در همه کشورها تاثیرگذاری خاص خود را داشته باشید و اسلام ناب را به جهانیان عرضه کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه و موقعیت ویژه شهر قم اشاره کرد و گفت: طبق روایات در آخرالزمان صدای اسلام ناب محمدی از قم به گوش جهانیان می رسد و مردم صدای اسلام را از این شهر می شنوند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: خوشبختانه جامعه المصطفی العالمیه نیز که در این شهر بنا نهاده شده است، از موقعیت بسیار خاصی برخوردار است و البته انتظار از این نهاد نیز همین است.

این مرجع تقلید در ادامه گریزی به موج بیداری اسلامی زد و با بیان اینکه این تحولات الهام گرفته از حرکت و انقلاب ملت ایران است، تاکید کرد: خوشبختانه موج اسلام خواهی در جهان امروز گسترش چشمگیری یافته است و باید از این شرایط جهت عرضه اسلام ناب و آموزه های دینی به خوبی بهره گرفت. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.