توصیه آیت الله باریک بین به کاندیداها:

چ, 10/28/1390 - 16:13
توصیه آیت الله باریک بین به کاندیداها:

در تبلیغات انتخاباتی مراقب آبروی دیگران باشید

 نماینده ولی فقیه در قزوین، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی را وظیفه همه کاندیداها دانست و با بیان این که حرمت‌شکنی اقدام ناپسندی است که باید از سوی کاندیداها پرهیز شود، افزود: نباید به بهانه جمع آوری آراء آبروی مؤمنی ریخته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه در قزوین،  در جمع تعدادی از مسؤولان استان در مسجد خاتم الانبیا (ص) مرکز استان، با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: کاندیداها باید اخلاق اسلامی را در عرصه انتخابات رعایت کنند.

وی، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی را وظیفه همه کاندیداها دانست و با بیان این که حرمت شکنی اقدام ناپسندی است که باید از سوی کاندیداها پرهیز شود، افزود: نباید به بهانه جمع آوری آراء آبروی مؤمنی ریخته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، بی اخلاقی انتخاباتی را برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندانست و ادامه داد: همه کاندیداهایی که وارد میدان رقابت شدند باید در نهایت اخلاق و برادری به بیان دیدگاه ها و عقاید خود بپردازند.

آیت الله باریک بین در ادامه سخنان خود بر انتخاب اصلح از سوی عموم جامعه در انتخابات اسفند‌ماه تأکید کرد و گفت: مردم باید با در نظر گرفتن معیارهای خود نظر بهترین فرد را به عنوان نماینده انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که در آستانه انتخابات مجلس دشمنان نظام تلاش‌های خود را خدشه‌دار کردن این انتخابات آغاز کرده اند، بیان داشت: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان باید با وحدت و همدلی توطئه های شوم دشمنان را در این خصوص خنثی کنند.

امام جمعه قزوین با بیان این که ملت ایران این بار نیز با حضور حماسی خود حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات آینده بسیار تعیین کننده است و سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد.

آیت الله باریک بین با تأکید بر این که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید در فضای رقابتی سالم برگزار شود، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند انتخابات آتی را خدشه دار کنند که باید هوشیار بود.

وی با بیان این که طرفداری افراد از کاندیدای مورد نظر خود نباید به بهای تخریب شخصیت دیگران صورت گیرد، ادامه داد: اختلاف سلیقه در هر مسأله‌ای به ویژه در مسأله انتخابات وجود دارد؛ اما این موضوع نباید باعث خدشه دار شدن حیثیت طرف مقابل شود./950/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.