سردار شریف در نشست خبری:

س, 10/27/1390 - 14:22
سردار شریف در نشست خبری:

"روحانیت و ولایت فقیه" مهمترین محورهای مورد تهاجم دشمن است

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه گفت: یکی از اساسی‌ترین محورهای تهاجم رسانه‌ای دشمن موضوع روحانیت در نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سردار رمضانعلی شریف معاون روابط عمومی و تبلیغات کل سپاه در نشست خبری که  به منظور تشریح برنامه‌های یادواره شهید

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی برگزار شد، گفت: طی تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته در حوزه عملیات روانی و جنگ نرم دشمن یکی از اساسی‌ترین محورهای تهاجم رسانه‌ای دشمن موضوع روحانیت در نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه روحانیت و مکتب اسلام ضامن حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بازخوانی نقش شهید میثمی در دفاع مقدس می‌تواند کمک کند تا این شهید بزرگوار به عنوان الگویی برای جوانان قرار گیرد.

شریف با اشاره به کتاب‌هایی که در این یادواره ارائه خواهد شد، گفت: یک کتاب ترسیم مستندسازی زندگی شهید از تولد تا شهادت است. کتاب دیگر با عنوان "روزگار وصل" مجموعه سخنرانی‌های موجود از شهید است.

وی ادامه داد: همچنین کتاب شعری با عنوان "تجلی عشق" با کمک ۵نفر از شعرای برجسته در خصوص شهید ارائه می‌شود.

شریف افزود: کتابی با عنوان "زندگی فرشته‌گونه" نیز حاوی نکات آموزنده شخصیتی شهید و کتابی نیز به همت سردار شمشیری با عوان "یادنامه شهیدمیثمی" که در آن مقالاتی از افراد هم‌رزم شهید میثمی تهیه شده است، ارائه می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه در پایان اعلام کرد: مستندی سه قسمتی در خصوص زندگی شهید میثمی و همچنین نماهنگی که معرف شخصیت این شهید است تهیه شده تا از رسانه ملی پخش خواهدشد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.