نماينده ولي فقيه در هرمزگان:

ی, 10/25/1390 - 15:58
نماينده ولي فقيه در هرمزگان:

  ترور دانشمندان هسته اي حاکي از ياس دشمنان است
  نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، ترور دانشمندان هسته اي به ويژه به شهادت رساندن مصطفي احمدي روشن در روزهاي اخير را نشان دهنده ياس و ناتواني دشمن در شکست دادن اراده ملت ايران دانست.

آيت‌الله غلامعلي نعيم‌آبادي در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نيز فرمودند دشمن در مقابله با ايران اسلامي دچار ضعف و ياس شديدي شده و لذا وقتي نمي تواند مانعي بر سر راه اراده اين ملت باشد، دست به ترور مي زند.

وي همچنين با اشاره به مخالفت سرسختانه دشمنان نظام با رشد علمي ايران به ويژه در عرصه فناوري هسته اي، گفت: آن ها به هيچ وجه نمي خواهند ملت مسلمان ما در ابعاد مختلف علمي توانمند شود، بلکه همواره دوست دارند ملت ها وابسته و سرسپرده باشند.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: آمريکا و اسراييل و هم پيمانان غربي آن ها، ايران هسته اي را خطري جدي براي خود مي دانند لذا با انواع شيطنت ها مي کوشند جلوي دست يابي کشورمان به فناوري هسته اي را بگيرند.

وي افزود: دشمن به خوبي مي داند در فاز نظامي راه به جايي نمي برد و در صورت اعمال اين گزينه ، بازنده قطعي خواهد بود، به همين خاطر مي کوشد با اقدامات تروريستي، هراس در دل ملت بيندازد؛ کاري که منافقين در سال هاي ابتداي انقلاب نيز انجام مي دادند، اما ملت ما هرگز دست از آرمان هاي مقدس خويش برنداشته و نخواهد داشت.

آيت الله نعيم آبادي ادامه داد: ملت ما بيش از 32 سال است که به اين شيطنت ها و ترورها عادت کرده و ترس و دلهره اي از اين قبيل کارها ندارد، بلکه اراده اش براي دست يابي به اهداف خويش مستحکم تر هم خواهد شد.

وي يادآور شد: آن چيزي که ما را به سمت و سوي قله هاي علمي ، فکري و صنعتي رهنمون مي سازد، همانا ايستادگي و مقاومت در برابر دشمنان است.

نماينده ولي فقيه در هرمزگان ابراز اميدواري کرد: مردم شريف ايران با حضور حماسي خويش در پاي صندوق هاي راي انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي، بار ديگر، دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم خويش ناکام سازند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.