نماینده ولی فقیه در سپاه:

ی, 10/25/1390 - 15:54
نماینده ولی فقیه در سپاه:

برخی علاقه مندان به نمایندگی مجلس فاقد شرط تبری هستند

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم اربعین حسینی گفت: بعضی ها برای ورود به مجلس شورای اسلامی مدعی دوستی با ولایت هستند؛ اما شرط تبری را در شخصیت و رفتار خود ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم اربعین حسینی که در مزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد، به تبیین حضور چهره های متفاوت در حادثه کربلا پرداخت و ابراز داشت: عاشورا در حقیقت تقابل دو چهره از انسانیت بود؛ از یک سو انسان هایی در اوج حقانیت و عزت و عظمت حضور داشتند و از سوی دیگر چهره های پست و در حضیض ذلت به پیکار با حق آمده بودند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان این که انسان برخوردار از عقل و اراده است و در این میان باید در جهت تشخیص مبانی کرامت خود بصیرت داشته باشد، اظهار داشت: میزان کرامت ذاتی و اکتسابی در شخصیتی همچون عباس بن علی(ع) در بالاترین درجه دیده می شود.

وی با بیان این که ولایتمداری مراتبی دارد و در این عرصه نباید از شرائط آن غفلت کرد، ادامه داد: بعضی ها برای ورود به مجلس شورای اسلامی مدعی دوستی با ولایت هستند؛ اما شرط تبری را در شخصیت خود ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به شخصیت شهید تهرانی مقدم اشاره کرد و افزود: شهید تهرانی مقدم در عصر ما مظهر انسان سعادتمند و مترقی است و از سویی دیگر افرادی هستند که در برابر نظام و انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به سخنانی از رهبری مبنی بر این که اگر افراطیون راه فتنه را ادامه دهند دیگر صلحی در کار نیست بلکه عاشورایی دیگر در راه است، تصریح کرد: ملت ایران با هوشیاری کامل و اطاعت پذیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در صحنه دفع فتنه حضور گسترده پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش با بیان آیاتی، به مؤلفه کرامت پذیری و خواهانی فصیلت در ذات انسان اشاره و خاطرنشان کرد: استاد شهید مطهری درباره کرامت ذاتی انسان به شانزده مورد اشاره کرده است که جانشینی خدا در روی زمین، مسجود ملائکه قرار گرفتن و مسؤولیت پذیر بودن از مهم ترین ویژگی ذاتی انسان است.

گفتنی است، ظهر امروز مراسم اربعین حسینی به همراه برگزاری نماز جماعت و مرثیه سرایی، در جوار مزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی تهران با حضور گسترده عزادارن حسینی برگزار شد.

قابل ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین موحدی کرمانی نماینده سابق ولی فقیه در سپاه نیز در این مراسم حضور داشت./918/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.