سردار نقدي در جمع پاسداران سپاه سيستان و بلوچستان:

چ, 10/21/1390 - 16:13
سردار نقدي در جمع پاسداران سپاه سيستان و بلوچستان:

 تفرقه افكني بين شيعه و سني از بزرگترين منكرات است

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به توطئه هاي وهابيت اظهار داشت: متاسفانه عده اي قيام عليه پادشاه شرابخوار، فاسد و نوكر امريكاي عربستان را حرام مي دانند و در عوض ايستادگي در برابر فقيه عالم و باتقوا را جايز مي شمارند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي در جمع فرماندهان و اعضاي سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان، مردم اين استان را پيشتاز در پرچم داري فرهنگ عاشورا دانست و گفت: خون مردان و زناني در رگ هاي مردم سيستان و بلوچستان است كه در خفقان اموي و با وجود بعد مسافت قبل از همه ي كساني كه به كانون حادثه نزديك بودند؛ بيدار شدند و براي خونخواهي سيد الشهدا (ع) عليه حكومت جور قيام كردند.
وي با بيان اين مطلب كه آزمايش هاي بزرگي در پيش داريم و به عنوان الگوي مستضعفين جهان شناخته مي شويم، افزود: سيستان و بلوچستان بايد الگوي متعالي همزيستي و محبت بين اديان و احترام به اقوام را به نمايش بگذارد، چرا كه ملت هاي قيام كرده به اين الگو نياز دارند و دشمن نيز به دنبال تفرقه افكني بين اقوام و مذاهب است.
وي با اشاره به تلاش دشمنان براي جلوگيري از الگو شدن جمهوري اسلامي براي ملت ها خاطر نشان كرد: دشمن با تربيت تروريست، گسترش مواد مخدر و درگير كردن ما به امور جزيي، سعي مي كند مانع پيشرفت كشور شود؛ اين در حاليست كه بايد شهرهاي ما امن و مردم ما از رفاه نسبي برخوردار باشند.
وي در پايان تاكيد كرد رسالت اصلي ما در مسير الگو شدن، زدودن چهره ي زشت محروميت و فقر از چهره ي روستاها و عشاير است و نبايد اثري از محروميت در سيستان و بلوچستان مشاهده شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.