مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون:

چ, 10/21/1390 - 22:37
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون:

 بصیرت عامل خنثی کننده توطئه دشمن است  مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بصیرت را مهم ترین عامل خنثی کننده توطئه های دشمنان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب، حجت الاسلام نصرالدین یعقوبی در همایش بصیرت افزایی طلاب و روحانیون کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت:در این برهه از زمان با توجه به تهدیدات نرم دشمن در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی لزوم بصیرت افزایی در مباحث ایدولوژیکی و سیاسی از مهم ترین برنامه ها است.

وی با اشاره به متن نظریه فوکویاما افزود: مسئله مهدویت و عدالت خواهی از جمله مسائلی است که جهان استعمار را به وحشت انداخته است و فرهنگ شهادت طلبی و ولایت پذیری دژ محکم و استوار برای حفظ نظام مقدس اسلام به  شمار می رود.

حجت الاسلام یعقوبی مهم ترین مسئله  هر ملتی را حکومت و ولایت برشمرد و ادامه داد: در شرایط فعلی هیچ کس تردید ندارد که پیشرفت های ایران در تمامی عرصه ها و آرامش و امنیت کشور محصول آگاهی و درایت رهبری است.

وی افزود: تشخیص صحیح زمان، مکان و نحوه مواجه با تهدیدات دشمن امری است که در سایه اهتمام و درایت رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد و وظیفه همگانی ما اطاعت از دستورات ایشان است تا با بصیرت لازم در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور درک ولایت مداری را از جمله مهم ترین وظایف بسیجیان عنوان کرد و گفت: اگر انسان معنای عمیق ولایت مداری را درک کند تمامی مسائل را با ملاک اصلی ارزیابی می کند و مسیر حق و عدالت را تشخیص می دهد. 

وی اظهار داشت: بصیرت افزایی و بالارفتن شناخت و آگاهی مردم خواست امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و مسیر درست اینچنین مشخص می شود وهنگامی که بصیرت مردم و جامعه به حد کافی باشد مردم مسیر واقعی زندگی را پیدا و طی می کنند.

وی افزود: همیشه بعضی ها در برهه ای از زمان در پوشش اسلامگرایی و مذهب به دنبال زیر سوال بردن و خدشه دار کردن اندیشه ها و آرمان های امام بوده اند که هیچگاه موفق نمی شوند.

حجت الاسلام یعقوبی داشتن بصیرت کافی را نقطه مقابل این حملات دانست و گفت: دیدگاه انقلابی و برگرفته از اسلام ناب محمدی امام خمینی بگونه ای است که مردم آگاه و با شعور سیاسی کامل از آن آشنایی دارند وهرگز دچار تحریف نمی شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.