سردار سرلشکر جعفری: تا حدی که به ذهن دشمن خطور ‌کند

س, 10/20/1390 - 14:34
سردار سرلشکر جعفری: تا حدی که به ذهن دشمن خطور ‌کند

سپاه آماده مقابله با هر گونه تهدید و تجاوز است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای مقابله با هر گونه تهدید و تجاوزی که حتی ممکن است به ذهن دشمن خطور کند، آماده‌ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرحله اصلی

رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه این رزمایش را تمرینی برای تاکتیک‌های نبرد نامتقارن به منظور جلوگیری از پیشروی دشمن در محورهای حیاتی و مهم دانست.
 
وی افزود: این رزمایش حاصل ساعتها کار و تلاش کارشناسی به منظور تمرین و اجرای نحوه مقابله و استفاده بهتر علیه توان دشمن است و اینکه بتوانیم برتری فناوری دشمن را که به آن متکی است با تاکتیک، فکر و ایده‌های جدید تلفیق و خنثی کنیم.

فرمانده کل سپاه در خصوص پیام رزمایش شهدای وحدت نیز گفت: این رزمایش اعلام عزم و اراده راسخ و محکم پاسداران و بسیجیان در سراسر ایران اسلامی است و اینکه ما همواره برای مقابله با هر گونه تهدید و تجاوزی که حتی ممکن است به ذهن دشمن خطور کند، آماده‌ایم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.