آیت الله نوری همدانی:

س, 10/20/1390 - 10:50
آیت الله نوری همدانی:

مردم در انتخابات اجازه عرض اندام به فتنه گران نخواهند داد

حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ بصیرت مردم را ستود و گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات و با حفظ بصیرت اجازه عرض اندام به فتنه گران نخواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در 19دی، این روز را گرامی داشت و گفت: مردم قم در این روز نشان دادند که در مسیر دفاع از ارزش های دینی و حضرت امام(ره) ثابت قدم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه آمیزه ای از حق و باطل است،‌ بصیرت را عامل عبور از فتنه ها دانست و تاکید کرد: دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب همواره به دنبال توطئه و فتنه هستند و تنها عاملی که باعث می شود انسان در دام فتنه ها گرفتار نشود داشتن بصیرت است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه افراد بصیر دچار اشتباه در فتنه نمی شوند، گریزی به فتنه سال 88 زد و ‌تصریح کرد: باید توجه داشت که فتنه گران و بدخواهان نظام و اسلام همواره به دنبال فتنه هستند و باید در برابر آنها هوشیار و بصیر بود.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی تاکید کرد: بحمدلله مردم ما هوشیار هستند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بصیرت خود در صحنه حاضر می شوند و به فتنه گران اجازه عرض اندام و جولان دادن نخواهند داد.

این مرجع تقلید در بخش پایانی سخنان خود مردم ایران را عاشق فرهنگ جهاد و شهادت دانست و با اشاره به آموزه های دینی،‌ تاکید کرد: جامعه ای که از این فرهنگ برخوردار باشد هیچ گاه ذلیل نمی شود و بحمدلله امروز در نظام اسلامی میلیون ها نفر عاشق جهاد و شهادت هستند. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.