آیت الله کعبی:

د, 10/19/1390 - 10:56
آیت الله کعبی:

عدم سازش با استکبار خط قرمز نظام اسلامی است/ 19دی نماد غیرت دینی مردم است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه ملت ایران به راحتی از تحریم ها و تهدیدات دشمنان عبور کرده است، عدم سازش با استکبار جهانی را خط قرمز نظام مقدس اسلامی دانست و تاکید کرد: ما هیچ گاه از اصول ثابت و گفتمان انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و نخواهیم آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در آخرین جلسه درس خارج فقه خود در آستانه تعطیلات دروس حوزه به مناسبت دهه آخر صفر، با بیان اینکه یکی از مبانی و اصول ثابت گفتمان انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی است، گفت: مبارزه ما با صهیونیسم و آمریکای جنایتکار به خاطر وجود جعلی و نامشروع و خوی استکباری اینها است و هیچ گاه از این اصل کوتاه نیامده و نخواهیم آمد.

وی تاکید کرد: ملت ایران بیش از سی و دو سال پای این شعار ایستاده اند و تمام پیشرفت ها، شکوفایی و دستاوردهای بی بدیل نظام اسلامی نیز در سایه روحیه استکبار ستیزی ملت ایران محقق شده است.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: ما از این روحیه نه تنها زیان ندیده ایم بلکه در سایه جهاد، روحیه دین باوری و مبارزه با استکبار و تمسک به ارزش ها و انقلابی گری، به پیشرفت های بی بدیلی دست یافته ایم و خداوند تبارک و تعالی را به خاطر این نعمت ها شاکریم.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تاکید کرد: جریان هایی در این سال ها به خاطر ترس، خودباختگی، انفعال و ضعف تحلیل و درک نکردن خوی استکبار جهانی همواره دچار فرسودگی و ضعف تحلیل می شدند و دعوت به مذاکره با آمریکا می کردند.

وی با بیان اینکه هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری به همراه ملت به این افراد پاسخ قاطعانه داده اند، تصریح کرد: هرچه حلقه فشار برای تسلیم و عقب نشینی بیشتر شود، در آن زمان صبر و تحمل نیز باید بیشتر شود، باید مراقب باشیم در این شرایط یک عده تنگه احد را رها نکنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران به راحتی از تحریم ها و تهدیدات دشمنان عبور کرده است، گفت: در شرایط کنونی برخی از افراد به دنبال این هستند که برای عبور از تهدید و تحریم پیام مذاکره و پیام عقب نشینی به آمریکایی ها بدهند.

آیت الله کعبی تاکید کرد: اینها باید بدانند نظام، ملت و رهبری تمام قد و با همه وجود در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستاده است و پیام های مذاکره و عقب نشینی راه به جایی نخواهد برد، چرا که خط قرمز گفتمان انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار و اسرائیل است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ما استکبار ستیزی را از مبانی قرآن و سنت و بر مبنای ولایت فقیه و در سایه تمسک به ارزش های اسلامی به دست آورده ایم، سالروز حماسه جاویدان 19دی را گرامی داشت و این روز را یکی از نمادهای غیرت دینی، پایبندی ملت به ارزش های اسلامی و دفاع از رهبری الهی دانست. /924/پ202/ج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.