سردار فضلي:

س, 10/13/1390 - 02:03
سردار فضلي:

جلب رضايت خدا تنها آرمان شهيدان بود/افراد بي‌خاصيت و بي‌ايمان نبايد سكاندار باشند 

جانشين سازمان بسيج مستضعفين گفت:‌ برگزاري يادواره براي شهدا، بيشتر، تذكري براي خود ما است تا با آرمان‌هاي عميق آنها آشنا شويم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، سردار علي فضلي در «كنگره شهداي دانشگاه فني و حرفه‌اي» در «باغ موزه دفاع‌مقدس» تهران سخن مي‌گفت، ضمن قدرداني از برگزاركنندگان اين كنگره افزود:شهدا براي تحقق آرمان‌هايشان از جانشان كه تمام سرمايه‌شان بود مايه گذاشتند و در اين مسير براي شهادت در راه خدا از همديگر سبقت مي‌گرفتند و اين يك لفظي نيست بلكه واقعيتي است كه ما در دوران دفاع‌مقدس به كرات آن را در بين شهدا ديديم.

وي در ادامه با بيان خاطراتي از روزهاي آغازين جنگ تحميلي و شكست حصر آبادان توسط نيروهاي اندك سپاه اسلام با وجود كارشكني‌هاي بني‌صدر اظهار كرد: آرمان شهدا در دوران دفاع مقدس تنها جلب رضاي خداوند بود.

سردار فضلي با اشاره به سالگرد حماسي نهم دي ماه، اين واقعه را ناشي از وحدت مردم ايران دانست و گفت:‌ بصيرت يعني پاسداري از خون شهدا كه همواره به مراقبت نياز دارد.

وي همچنين به انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و افزود:‌ در آستانه انتخابات مجلس هستيم و بايد مراقب باشيم در اين انتخابات افراد بي‌خاصيت و بي‌ايمان سكان را به دست نگيرند و در نهايت همگي ما بايد در اوج وحدت و يكدلي در انتخابات شركت كنيم.

سردار فضلي در پايان به اعزام كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق عملياتي دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: اين روزها بازديد از مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس افزايش پيدا كرده است به طوري كه هر روز آمار كساني كه توفيق حضور در كربلاي ايران و مناطق عملياتي را پيدا مي‌كنند بيشتر مي‌شود و تا كنون 435 هزار دانش‌آموز و فرهنگي در قالب اعزام‌هاي دانش آموزي از مناطق عملياتي بازديد كرده‌اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.