سردار نقدي در مجمع پيشكسوتان جهاد و شهادت كشور:

د, 10/12/1390 - 01:07
سردار نقدي در مجمع پيشكسوتان جهاد و شهادت كشور:

 انتخابات مجلس نهم، همچون حماسه نهم دي پرشور خواهد بود

 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ملت ما از 12 اسفند ماه، حماسه اي ماندگار مي سازد و با حضوري شكوهمند، پاسخ ياوه گويي ها و تحريم هاي دشمنان را خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلا سرتيپ بسيجي محمد رضا نقدي در مجمع عالي بسيج پيشكسوتان جهاد و شهادت سراسر كشور كه در محل سالن 5 آذر سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد، ضمن تاكيد بر اهميت بسيار بالاي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، گفت: يقينا با همت ملت عزيز ايران نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، همچون حماسه نهم دي ماه پر شور برگزار خواهد شد و ملت، پاسخي دندان شكن به ياوه گويي ها و تحريم هاي مستكبران مي دهند.

وي با بيان اين مطلب كه سه رسالت مهم در خصوص انتخابات بر دوش دلسوزان انقلاب اسلامي است، خاطرنشان كرد: اولين رسالت ما، ترغيب همه براي حضور پرشور و فعال در صحنه انتخابات و تعيين سرنوشت كشور است به گونه اي كه هيچكس در اين فرآيند مهم غايب نباشد.

وي ضمن اشاره به تهديدات دشمنان و با تاكيد بر اين مطلب كه حضور مردم در انتخابات و وحدت بين آحاد ملت از جمله اساسي ترين عوامل حراست از امنيت ملي است، افزود: جمهوري اسلامي كه قدرتي شكست ناپذير در همه زمينه هاست به كنار، اما آمريكا حتي جرئت حمله به يك كشور ضعيف اما متحد و يكپارچه را ندارد. رفتار آمريكايي ها از زمان جنگ جهاني دوم تا كنون نشان مي دهد كه آمريكايي ها فقط شكاف هاي اجتكاعي موجود در كشورها را نشانه گرفته اند و حتي يك بار هم جرئت حمله به يك كشور متحد و يكپارچه را نداشته اند كه اين مسئله، اهميت وحدت و حضور مردم در صحنه به منظور حفظ امنيت كشور و مقابله با تهديدات را نشان مي دهد.

سردار نقدي دومين رسالت نيروهاي انقلاب را حفظ آرامش در كشور عنوان كرد و گفت: دشمن همواره تلاش مي كند با سو استفاده از اوج گيري رقابت هاي انتخاباتي، فضاي كينه توزي را بر كشور حاكم كنند. در انتخابات مجلس نيز هميشه اختلافات محلي بروز كرده است و ما بايد به گونه اي مديريت كنيم كه در انتخابات مجلس نهم اختلاف سليقه هاي محلي تبديل به كينه ورزي و درگيري نشود.

وي ضمن مزاح با بازنشستگان سپاه كه از سراسر كشور در اين مراسم حضور داشتند، افزود: شما پس از 30 سال مجاهدت ديگر ريش سفيد شده ايد و مردم حرف هاي شما را گوش مي دهند. از اين منزلت اجتماعي بايد براي حفظ اخوت و الفت مردم استفاده كنيد و اجازه ندهيد رقابت هاي انتخاباتي رفاقت ها را بر هم بزند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، رسالت سوم نيروهاي ارزشي را معرفي معيار هاي كانديدا هاي اصلح به مردم عنوان كرد و گفت: لزومي ندارد كه ما وارد مصاديق شويم، بلكه بايد خصوصيات يك نماينده متعهد و كارآمد را از منظر امام راحل (ره) و امام حاضر براي مردم تبيين كنيم، چرا كه مردم خودشان توانايي تشخيص و انتخابا صحيح را دارند.

سردار نقدي در بخش ديگري از سخنانش، پيشكسوتان جهاد و شهادت را پر افتخار ترين نسل تاريخ كشور عنوان كرد و گفت: اگر تمام تاريخ ايران را جستجو كنيم، پر افتخار تر از نسلي كه امام (ره) در سال 42 آنان را "سربازان در گهواره" لقب داد پيدا نخواهيم كرد. اين نسل پر افخار بود كه پس از براندازي رژيم طاغوت، زرين ترين صفحه تاريخ ايران يعني دفاع مقدس را رقم زد و اسير منحرفاني كه پس از جنگ، مسير دنيا زدگي را درپيش گرفتند نشد و بر تمام فتنه ها فائق آمد.

وي افزود: بدون شك اين نسل پر افتخار ترين نسل هاي كشور است و اگر قدري بجنبد و برنامه هاي نيمه تمام انقلاب را به آخر برساند؛ آنگاه مي توان لقب پر افتخار ترين نسل تاريخ بشر را به آن داد.

وي در پايان گفت: اين نسل پر بركت 32 سال است كه در حال مجاهدت است و خستگي و باز نشستگي برايش معنا ندارد و اينجا با هم قرار مي گذاريم كه قدس شريف را زيارت كنيم البته همانطور كه امام راحل (ره) فرمودند از مسير كربلا.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.